تاریخ انتشار: 1396/07/24 20:15
اختصاصی| اخبار ضد و نقیض در تبریز؛
کد خبر: 177896

جلسه اضطراری در باشگاه؛ 5 گزینه نهایی مدیران شهرداری برای مرد اول نیمکت

شهرداری تبریز در دیداری خانگی از تیم نفت مسجدسلیمان شکست خورد.
جلسه اضطراری در باشگاه؛ 5 گزینه نهایی مدیران شهرداری برای مرد اول نیمکت

 یاران علی صالح پناهی که در 9 بازی فقط یک پیروزی آوردند و 6 باخت دادند، با 5 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک قرار دارند و نتایج صالح پناهی سبب شده تا مدیران این باشگاه، جلسه‌ای اضطراری در باشگاه تشکیل دهند و درخصوص آینده این باشگاه تصمیم گیری کنند.

طبق اخبار رسیده شده در تبریز، مدیران شهرداری 5 گزینه را برای هدایت تیمشان به صف کردند و از بین این 5 گزینه، یک فرد سرمربی شهرداری تبریز خواهد شد. حسین خطیبی، حسین فرکی، ساکت الهامی و محمد مایلی کهن 4 گزینه هدایت این تیم می‌باشند.

باتوجه به شرایط خاص شهرداری تبریز، مدیران این تیم باید مربی آب‌دیده‌ای را برای تیم خود استخدام کنند تا بتواند تیم دوست‌داشتنی و قدیمی شهرداری تبریز را از این وضعیت نجات دهد. از تبریز شنیده می‌شود که مدیران این تیم نیم نگاهی نیز به پیروز قربانی، سرمربی جوان و موفق سردار بوکان دارند و اگر مربیان مدنظرشان به بن‌بست برسند، باب مذاکره را با قربانی باز خواهند کرد.

مهم ترین نکته این است که شهرداری چی ها مربیانی که در تلاش هستند هر طور شده نظر مدیران را جلب کنند را نادیده بگیرند (مربیانی لیگ دویی بدون کارنامه) و با بهترین تصمیم شهرداری را از سقوط نجات دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xmmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب استعفای سرمربی شهرداری تبریز/ برخی‌ها شیطنت کردند!
غلامرضا برزگر، سرپرست شهرداری تبریز خبر داد؛

دربی تبریز را خطیبی برد/ دومین باخت خانگی صالح‌پناهی!
پیروزی ماشین سازی مقابل شهرداری تبریز؛