تاریخ انتشار: 1397/04/11 23:00
کد خبر: 140627

دکتر قرایی: مس کرمان قدر تفکرات منطقی و خیرخواهانه حاج آقا توحیدی را بداند

مس کرمان قدر تفکرات منطقی و خیرخواهانه حاج آقا توحیدی را که بعد از سالها بر ورزش شرکت صنایع ملی مس ایران حکمفرما شده را بداند و از این فرصت برای رسیدن به موفقیت نهایت بهره را ببرد.
دکتر قرایی: مس کرمان قدر تفکرات منطقی و خیرخواهانه حاج آقا توحیدی را بداند

باتوجه به اینکه در روزهای اخیر بحث انتقال سهمیه مس نوین به شهربابک در صدر اخبار فوتبال استان قرار گرفته و بازیکنان این تیم چند مرحله به هیات فوتبال و همجنین به شورا شهر مراجعه کرده اند، و  امروز بعضی از سایت ها از جلسه دکتر قرایی و حاج آقا توحیدی در کرمان در خصوص این مهم خبر داده اند برای شفافیت موضوع ، سایت هیات فوتبال استان کرمان گفتگویی با دکتر قرایی انجام داده است که ماحصل آن را با هم می خوانیم.

 

انتقال مس نوین به شهر بابک را بزرگ جلوه ندهیم

رییس هیات فوتبال استان در خصوص انتقال سهمیه مس نوین به شهر بابک گفت: نباید این امر از سوی  مردم خوب و خونگرم شهرهای شهربابک و کرمان این مقدار حساس شود و همچنین اهالی رسانه و هواداران نیز موضوع را بزرگ و تمام شده جلوه بدهند و بازیکنان مس نوین هم قضیه را به جاهای دیگر بکشند.

دکتر قرایی ادامه داد: در بین مذاکرات با حاج آقا توحیدی ، گریزی هم  به حاشیه های این روزهای فوتبال استان یعنی مسئله انتقال سهمیه مس نوین شد که ایشان گفتند، فایل صوتی من در شهربابک موجود است که من در جشن شهربابک گفتم برای این شهر دنبال خرید یک امتیاز لیگ دسته دوم هستیم ولی بعضی از آقایان پیشدستی کردند و بحث انتقال مس نوین را به شهربابک مطرح کردند و بعضی ها هم به این موضوع پروبال داده و آنرا بزرگ جلوه دادند.

وی افزود: الحمدالله حاج آقا توحیدی کلا" روحیاتشان با مسوولان گذشته مس بسیار فرق میکند و اصلا دوست ندارند مس مسبب حاشیه شود و دنبال این مهم هستند که این باشگاه در کمال آرامش بدون کوچکترین هیاهویی به سمت هدف خود یعنی ایجاد شور و نشاط در استان کرمان بواسطه موفقیت تیمهای ورزشی خود حرکت کند و اصلا بحث انتقال را جایی مطرح نکرده اند و فقط خرید امتیاز بود که این مهم را هم به بنده ماموریت داده اند تا در جلسه ای که فردا در فدراسیون با آقای تاج و آقای ساکت دارم مطرح کنم . و من هم نامه ای تنظیم کرده ام که به احترام مردم فهیم شهربابک و جوانان بااستعداد این شهر بنا به خواسته به حق خود و بر اساس زیرساختهایی که در شهربایک وجود دارد تیمی درخور شان و نام این شهرستان در لیگ دو داشته باشند.

دکتر قرایی اظهار امیدواری کرد: که ان شالله این مهم محقق گردد و دستور انتقال یک سهمیه لیگ دو به شهربابک اخذ گردد.

 

همراهی حاج آقاتوحیدی درجهت رفع مشکلات قابل تقدیر می باشد

دکتر  قرایی افزود: بنده امروز طبق رسم رفاقت برای عرض خیر مقدم و احوالپرسی خدمت سرور عزیزمان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا توحیدی رسیدم که سمت و سوی گفتگویمان به سوی وضعیت فوتبال استان رفت و بنده از ایشان درخواست کردم بزرگواری بفرمایند هیئت فوتبال را در برقراری عدالت در مناطق محروم یاری نمایند.

وی ادامه داد: در خصوص وضعیت چمن مجموعه امام علی(ع) هم بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید پیمانکار با جدیت بیشتری کارهای تعویض چمن انجام دهد و برای اینکه بازیهای تیم مس از کرمان خارج نشود تا مهیا شدن زمین یکی دو بازی اول مس در زمین شهرداری کرمان برگزار شود.

 

جلسه با آقای محمود زاده برای رفع نواقص زمین شهرداری کرمان

دکتر قرایی اضافه کرد: از آنجایی که زمین شهرداری دارای نواقصی هست که فدراسیون امکان تایید آن را نمیدهد  از طرف حاج آقا ماموریت گرفتم که فردا در سازمان لیگ جلسه ای با آقای محمودزاده داشته باشم تا با شنیدن نقطه نظرات ایشان ضمن هماهنگی با آقای شهبازی ، نواقص و معایب اولیه زمین شهرداری را برطرف کنیم و مجوز بازی در این زمین را موقتی از سازمان لیگ اخذ کنیم.

 

راه اندازی فوتسال بانوان مس کرمان در لیگ برتر

متولی فوتبال استان کرمان ادامه داد: در این جلسه همچنین مقرر گردید مس کرمان از تیم فوتسال بانوان دختران کویر بانام مس در لیگ برتر حمایت کند و انشاالله با این حمایت مادی و معنوی، دختران شایسته کرمانی مفتخر به نام مس در لیگ برتر بدرخشند و همانطور که بانوان کرمانی در فوتبال کشور بزرگی میکنند اینبار در فوتسال هم از اعتبار نام کرمان به نحو شایسته دفاع کنند.

 

روحیات متفاوت حاج آقا توحیدی، نوید بخش روزهای خوب برای فوتبال کرمان

رییس هیات فوتبال استان کرمان، در قدردانی از حاج آقا توحیدی تصریح کرد: ایشان با آن روحیه خیرخواهانه و آرامشی که در کلامشان دارند و طمأنینه که در وجودشان هست به انسان آرامش میدهد و قوت قلبی است و وجودشان نعمتی است برای ما که با حضور ایشان و تفکر منطقی و خیرخواهانه ای که دارند ، مس به روزهای خوب گذشته خود برگرد.

مس کرمان

ورزش مس به دور از هرگونه حواشی و هیجانات کاذب

دکتر قرایی در پایان خاطرنشان کرد : لازم میدانم از لطف و بزرگواری حاج آقا توحیدی که تمام هم و غم خود را برای اعتلای نام ورزش مس گذاشته اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که علی رغم همه مشکلات و تنگناهای موجود ، با آن نگاه مثبت و خیرخواهانه دنبال این هستند که ورزش مس به دور از هرگونه حواشی و هیجانات کاذب رسالت اجتماعی خود را در قبال مردم استان کرمان به نحو شایسته انجام دهد و با روحیه جهادی و متواضعانه ای که من در ایشان دیدم، دوست دارند مردم کرمان را با صعود تیمشان به لیگ برتر خوشحال تر از همیشه ببینند و در این راه با ایثارگری خود فرمودند از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نمی کنند و از همه هواداران و اهل رسانه و هیات فوتبال استان خواستند در این راه یار و یاورشان باشند.

رییس هیات فوتبال استان کرمان ادامه داد: بنده در همینجا اعلام میکنم باید باشگاه مس کرمان از وجود چنین تفکر منطقی،صادق بودن وخیرخواهانه ای که بعد از سالها بر ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران حاکم شده نهایت بهره را ببرد و با اتحاد همه نیروها در کنار صبوری هواداران ، کمک کنیم مس به لیاقتی که دارد دست یابد و بعد از سالها لبخند را برلبان خشکیده مردم کرمان بنشاند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4876lm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده حضور امیرحسین پیروانی در تراکتورسازی
اختصاصی فرتاک ورزشی|