تاریخ انتشار: 1395/09/27 21:22
کد خبر: 242299

سید محمد حسینی: فقط در رشت به صدرنشین لیگ یک بی اعتنا هستند

سپیدرود با یک بازی کمتر قهرمان نیم فصل اول لیگ یک شد و شاید در ابتدای فصل حتی حوشبین ترین هوادار هم با این همه مصائب و مشکلات سپیدرود نمی توانست چنین پیش بینی داشته باشد و در این راه سخت قطعا سید محمد حسینی دروازه بان با تجربه سپیدرود نقش کلیدی داشته است که در ۸ بازی کلین شیت کرده است و چهار ضربه پنالتی را مهار کرد.
سید محمد حسینی: فقط در رشت به صدرنشین لیگ یک بی اعتنا هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، با گلر سپیدرود گفتگوی کوتاهی داشتیم که در ذیل می خوانیم:

*بازی با نساحی از بازی ها سخت ما بود و در روزی که می توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم روی اشتباه فردی خودم در لحظات پایانی گل خوردیم و یک امتیاز حساس را از دست دادیم.البته فوتبال همین است و در خیلی بازیها هم ما خوش شانس بودیم.

*صدرنشینی نیم فصل را به همه هواداران تبریک می گویم و باید به جرات بگم تنها دلخوشی ما همین هواداران هستند که سپیدرود جزیی از زندگیشان است و همیشه در کنار تیم هستند.

*علی رغم نتایج ضعیف اکسین در هفته های اخیر بدون شک بازی سختی با این تیم با تجربه داریم.آنها فوتبال را بلدند و الان زخم خورده هستند.ولی ما هم در رشت تاکنون باختی ندادیم و به دنبال این هستیم با برد در این بازی فاصله خود را با دیگر مدعیان افزایش دهیم

*از لحاظ مالی مشکلات زیادی داریم ولی کمک های افراد خیری چون هدایتی و خلیل زاده تا حدودی به ما کمک کرد ولی مشکل اصلی بیشتر بازیکنان قراردادهای پارسال می باشد که بیشتر از ۸۰ درصد غیر از ۲۰ درصد پاداش صعود طلب داریم.

*متاسفانه از آقای پورمحسن در این دو سه سالی که مدیرعامل بودند فقط وعده و وعید شنیدیم و الان هم همراه با دیگر دوستانش اجازه نمی دهند تیم ما در آرامش باشد و با مصاحبه ها و ادعای کذبی که کرده اند در راه انتقال تیم به شورای شهر نخ می اندازند.

*از اعضای محترم شورای شهر تقاضا دارم تکلیف ما را روشن کنند.اگر واقعا نمی خواهند این انتقال صورت بگیرد صریحا به ما و مردم بگویند و بیشتر از این ما را بلاتکلیف نگذارند.

*اگر سپییدرود در هر جای دیگر ایران بود و صدرنشین لیگ یک بود امکان نداشت ارگانی به این تیم کمک نکند.واقعا تعجب می کنم که چرا در رشت کسی به این تیم که نماد شهر رشت می باشد توجهی ندارد.ولی در همسایگی ما تیم ملوان ۴۵ درصد قراردادهای خود را دریافت کرده اند.چطور در تبریز سه تیم لیگ برتری وجود دارد و هیچ کدام هم مشکلات مالی ندارند ولی در رشت از این خبرها نیست.عملا تیم ماشین سازی تبریز را در لیگ برتر شهرداری اداره می کند چرا در شهرداری نباید سپیدرود را تحت پوشش خود قرار دهد؟

*بعضی از دوستان شورانشین که تا همین پارسال در جلسات هیئت مدیره بودند و خود را از بچگی سپیدرودی می دانستند و به قول خودشان در جبهه با رادیو پیگیر نتایج سپیدرود بودند الان سردسته مخالفین خرید سپیدرود توسط شهرداری هستند.برای این افراد متاسفم که با کوتاه شدن منافع خود از سپیدرود الان جزو مخالفین شدند.

*باید در نیم فصل دوم خودمان را تقویت کنیم و شک نکنید در صورتی که تکلیف تیم روشن شود و تقویت بشویم تا روز آخر از مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم.

*به نظرم بادران،ملوان،خونه به خونه و حتی مس کرمان از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489xnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد حسینی: روی یک حرکت تمرین شده گل زد و روی یک حادثه گل خورد