تاریخ انتشار: 1398/02/17 16:14
کد خبر: 100975

مورینیو دنبال پیشنهاد 12 میلیون پوندی می‌گردد

دستیار اسکاتلندی آقای خاص می‌گوید مورینیو دنبال پیشنهادات سنگین می‌گردد.
مورینیو دنبال پیشنهاد 12 میلیون پوندی می‌گردد

ژوزه مورینیو از روزهای پایانی سال 2018 تاکنون تیم ندارد.او در دوره بیکاری چند مصاحبه انجام داده که برای حضور در تیم های درجه یک لیگ‌های آلمان، ایتالیا و فرانسه ابراز تمایل کرده است.با این وجود هنوز مشخص نیست که وی با چه تیمی به عرصه فوتبال بازمی‌گردد و فعالیتش را از سرخواهدگرفت.

استیو کلارک که پیش‌تر در تیم  چلسی به عنوان دستیار با آقای خاص همکاری می‌کرد، همچنان ارتباط خود را با مربی پرتغالی حفظ کرده و از نقطه نظرات وی با خبر است.

به همین دلیل در مصاحبه‌ای با آبولا عنوان کرده چه تیمی می‌تواند مقصد آینده چنین مربی باشد.

کلارک اظهار داشت:وقتی یکسری شایعه در مورد تیم آینده او می‌شنوم،‌خنده‌ام  می‌گیرد.مثلا می‌گویند او به اسکاتلند می‌آید.در حالیکه چنین چیزی اصلا درست نیست.

مربی اسکاتلندی ادامه داد:بدیهی است ژوزه در مورد باشگاه‌‌های بزرگ اسکاتلند مثبت حرف می‌زند.او از جو ورزشگاه‌های اسکاتلندی خوشش می‌آید اما او کسی است که می‌خواهد در سطح لیگ قهرمانان اروپا، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. یعنی خواهان قهرمانی است.

این مربی 55 ساله تصریح کرد:مورینیو دنبال باشگاهی می‌گردد که به او سالیانه 10 تا 12 میلیون پوند حقوق دهد.

مورینیو که مربیگری را از سال 1992 آغاز کرد، تاکنون کمک مربی اسپورتینگ، پورتو و بارسلونا بوده، همچنین تیم‌های بنفیکا، لیریا،‌پورتو ، چلسی،‌اینترمیلان، رئال مادرید و منچستریونایتد را به عنوان سرمربی هدایت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48aaaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی مورینیو مرزهای خودستایی را جا به جا کرد!
خودم ژوزه را دوست دارم؛