تاریخ انتشار: 1395/12/26 12:32
کد خبر: 222627

جانشین فصل آینده په په مشخص شد

خبرگزاری آ.اس مدعی شد که باشگاه رئال مطمئن است په په فصل بعد در این تیم حضور نخواهد داشت و رئال از حالا جانشین او را پیدا کرده است.
جانشین فصل آینده په په مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی، فیلیپه مونتیرو، جدی ترین گزینه سپیدپوشان برای جانشینی په په است. او 27 سال سن دارد و در تیم پورتو توپ می‌زند. مسئولین رئال با جولیانو برتولاچی، مدیربرنامه های او در تماس بوده اند و توافقی برای حضور این مدافع برزیلی در تیمشان دست یافته اند.

مادرید حالا مذاکرات خود را با باشگاه پورتو آغاز کرده و رابطه خوب بین دو طرف، مخصوصا پس از پیوستن کاسیاس به این تیم، باعث شده مشکل خاصی در راه این انتقال وجود نداشته باشد. همچنین باشگاه پورتو باید 100 میلیون بدهی خود را در طول تابستان پرداخت کند و فروش این مدافع برزیلی می‌تواند بخشی از این بدهی را جبران کند.

بند فسخ قرارداد او که تا سال 2021 اعتبار دارد، 50 میلیون یورو است ولی رئال در تلاش است تا با 25 الی 30 میلیون یورو او را راهی برنابئو کند. فزیک بسیار خوب فیلیپه و علاقه او به بسکتبال باعث شده تا با قدی بلند، توانایی های بسیار خوبی در مرکز خط دفاعی داشته باشد.

نمایش های بسیار عالی او در پورتو، تیته، سرمربی برزیل را مجاب کرد که او را به تیم ملی دعوت کند. زیدان نیز تایید نهایی خود را برای جذب فیلیپه صادر کرده و در تابستان به احتمال بسیار بالا باید شاهد حضور او در جمع سپیدپوشان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dqxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش؛ اگر راموس در رئال نبود!