تاریخ انتشار: 1396/11/24 23:07
کد خبر: 160127

پیش بازی هفته پایانی لیگ دو گروه B / اوج هیجان با برگزاری سه دیدار پایانی

هفته پایانی لیگ دسته دو عصر فردا با برگزاری سه دیدار حساس در گروه B پیگیری خواهد شد.
پیش بازی هفته پایانی لیگ دو گروه B /  اوج هیجان با برگزاری سه دیدار پایانی

هفته پایانی لیگ دسته دو عصر فردا با برگزاری سه دیدار حساس در گروه B پیگیری خواهد شد ، با بررسی این رقابت ها همراه باشید .

پرسپولیس مشهداستقلال جنوب تهران

در یکی از حساس ترین بازی های گروه B پرسپولیس مشهد در استادیوم ثامن الائمه خراسان میزبان تیم استقلال جنوب تهران خواهد بود ، سرخ پوشان مشهد پس از هفته ها ناکامی ، هفته گذشته در بابلسر دست به کار بزرگی زدند و تیم شهدای بابلسر را با یک گل شکست دادند ، نتیجه ای که پرسپولیس مشهد را را با 21 امتیاز به رده هفتم جدول این گروه رساند و نماینده مشهد با توجه به شکست استقلال اهواز در خانه سردار بوکان‌ موقتا از وضعیت نامناسب خود دور شدند.

البته این تیم با تیم های استقلال اهواز و استقلال کاشان در رده های هشتم و نهم جدول اختلاف اندکی دارد و با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم های انتهایی جدول پرسپولیس چنانچه هدف بقا در سر دارد باید سه امتیاز دیدار برابر استقلال جنوب را به دست آورد، باید دید که پرسپولیس مشهد در اولین سال تجربه حضور در لیگ دو ، در این رقابت ها حفظ خواهد شد یا خیر !!

استقلال اهواز  -  شهرداری بندرعباس

در یکی از دیدار های تعیین کننده هفته پایانی لیگ دو ، آبی پوشان اهوازی در استادیوم تختی اهواز در دربی جنوبی ها میزبان تیم قدرتمند شهرداری بندرعباس خواهند بود ، استقلال اهواز هفته گذشته در خانه سردار بوکان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد و20 امتیازی باقی ماند تا جایگاه خود را با پرسپولیس مشهد در مکان هشتم جدول گروه B عوض کند ، حال تیم ریشه دار استقلال اهواز در هفته ی پایانی برای بقا در لیگ با نارنجی پوشان شهرداری بندر عباس که با 42 گل زده در خط حمله عملکرد فوق العاده ای دارند نبردی سرنوشت ساز خواهند داشت و بقای این تیم در لیگ دسته دو وابسته به این دیدار است. باید ببینیم که استقلال اهواز با پیروزی در این دیدار در لیگ ماندگار خواهد شد یا شاهد سقوط این تیم ریشه دار خواهیم بود !!

نفت و گاز گچساران  - استقلال کاشان

در یکی دیگر از دیدار های حساس هفته پایانی لیگ دسته دو ، استقلال کاشان در یک دیدار خارج از خانه میهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود .

شاگردان علیرضا رازقیان هفته گذشته در زمین خود کاسپین قزوین را با یک گل شکست دادند و با این پیروزی ارزشمند در فاصله یک امتیازی با استقلال اهواز با 19 امتیاز در رده نهم جدول گروه B باقی ماندند ، تا تکلیف بقای این تیم به هفته پایانی کشیده شود.

نفتی های گچساران در بازی های خانگی عملکرد فوق العاده ای داشتند اما در طرف مقابل استقلال کاشان در بازی های خارج از خانه عملکرد ضعیفی داشته است که این امر کار آبی پوشان را در این بازی حیاتی دشوارتر خواهد کرد.

* لازم به ذکر است ، سه تیم شهرداری بندرعباس ، نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران صعود خود را به مرحله نهایی لیگ مسجل کرده اند لذا از این تیم ها انتظار میرود با آمادگی هر چه بیشتر برابر حریفان حاضر شوند تا تیم هایی که برای بقا در هفته پایانی جنگ خواهند داشت به اهداف خود دست یابند و حقی از آنها ضایع نشود.

نویسنده : علیرضا  کرکه آبادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mzww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛