تاریخ انتشار: 1396/03/02 09:40
کد خبر: 209099

ستاره تیم ملی یک وجب تا استقلال

شواهد نشان می‌دهد که پژمان منتظری یک قدم تا استقلال فاصله دارد. او شنبه شب به تهران آمد تا به زودی با استقلال قرارداد خود را به امضا برساند. ساعت 22:30 بود که منتظری از قطر به تهران آمد و البته که رفقای منصوریان برای استقبال از او به فرودگاه رفتند تا پژمان را به استقلال نزدیک‌تر کنند.
ستاره تیم ملی یک وجب تا استقلال

 ظاهرا در صحبت‌هایی هم که منصوریان با منتظری داشته به او گفته چرا تا الان خودت مستقیما در مورد آمدن به استقلال با من صحبت نمی‌کردی .او گفته: «دوست نداشتم در رسانه‌ها از ابراز تمایلت برای بازگشت به استقلال با خبر می‌شدم و بهتر بود که خودت مستقیم در این خصوص با من صحبت می‌کردی.» به رغم اینکه شنیده می‌شود منتظری پیشنهاد بالایی برای حضور در استقلال به این باشگاه داده، مدافع سابق استقلال پیشنهاد قرارداد معمولی به آبی‌ها داده و از نظر مالی مشکلی در خصوص امضای قرارداد وجود ندارد.
منتظری به استقلالی‌ها گفته دوست دارد سال‌های آخر فوتبال خود را در استقلال سپری کند که این مسئله با استقبال منصوریان هم همراه شده‌است. او حتی پیشنهاد حضور جباری را هم به استقلالی‌ها داده که به نظر نمی‌رسد شرایط برای بازگشت این هافبک در استقلال مهیا باشد. به هر حال با توجه به وضعیت موجود منتظری یک قدم تا حضور در استقلال فاصله دارد. دلیل حضور منتظری در تهران هم جدا از حضور در ورزشگاه آزادی و حمایت از استقلال و البته توافق شفاهی با منصوریان، حضور در اردوی تیم ملی هم بوده است. به‌هرحال چیزی که مشخص است این است که باشگاه العربی قطر هم توانایی و هم تمایل ادامه قرارداد 700هزار دلاری با او و قرارداد گزاف با جباری را ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nlem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بمب استقلال خنثی شدند؟