تاریخ انتشار: 1395/06/22 22:16
اختصاصی/
کد خبر: 261827

هواداران بوکانی: انتظار از هم استانی هایمان خیلی بیشتر بود

بازی دوریک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور بین دوتیم سرداربوکان وشهرداری ارومیه برگزارشد.
هواداران بوکانی: انتظار از هم استانی هایمان خیلی بیشتر بود

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، بازی زیباوبسیارجذاب،اما حاشیه ها،زشتی هاوکارشکنی های خارج ازمستطیل سبز ورزشگاه خانه جوان ارومیه به کلی زیبایی بازی راتحت تاثیرقرارداد.

از همان ابتدای بازی ومتشنج کردن جو شهر توسط یه کانال خبری تا بی حرمتی های هواداران به هواداران سردارسایت مذکور که حضور هواداران سردار را دسیسه می خواند انگار بی خبراست که هواداران سردار به عشق سردارشان فرسخ ها میروند و به این سیاسی بازی ها کاری ندارند.

در ورزشگاه و درگیری های داخل وخارج از زمین بابازیکنان و هواداران سردار. وآن همه بی مهری، ودر پایان بازی فحاشی وها وبی احترامی ها به هواداران تیم سردار در خیابان های پشت ورزشگاه ازهم استانی هایمان بعیدبود.

به هرحال خوشحالیم که توانسته ایم با نصفی از تیم سردارکل توان شهرداری ارومیه را120دقیقه آزار دهیم. همین برای سردار وهوادارانش جای بسی افتخار است که دوستان عزیز وبااخلاقی که به ما وتیم ما لطف داشتند اقرار کردند که سردارهرچند با تیم دوم خود به ارومیه آمده است ولی واقعا تیم برتر میدان بود وشهرداری ارومیه نه در این بازی و نه در بازی های گذشته چیزی برای نمایش نداشته است.

بهرحال سردار وخلوص نیت هوادارانش برای کل ایران ثابت شده است. بازهم خوشحالیم که در خارج از خانه هم ثابت کردیم سردار تنها نیست. وهواداران حریف حتی در خانه خود نه بابلندگو ونه هیچ ابزار دیگری جلودار وحریف هواداران شش آتیشه سردار که میدانند ورزش وسیاست کاملا از هم جداهستند نشدند.

بهرحال ماهمیشه گفته ایم ما ایرانی هستیم وبه ایرانی بودن خود افتخار میکنیم. و القابی که در دنیای مجازی در پایان بازی ازسوی هم استانی هایمان به ما داده میشود را با ادای احترام پاسخ میدهیم تا به همه ثابت کنیم فرهنگ وادب حرف اول سرداری هاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ogzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسم سیانکی: نمی خواهیم لیگ را فدای جام حذفی بکنیم
اختصاصی/