تاریخ انتشار: 1395/06/20 20:00
اختصاصی/
کد خبر: 262207

می خواهیم شگفتی ساز جام حذفی شویم/ باخت مقابل شهرداری تبریز را فراموش کرده ایم

بازیکن هف سمنان گفت: فردا مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که سرمربی اش، فصل گذشته هدایت ما را برعهده داشت و انگیزه ی زیادی دارم تا خودم را اثبات کنم.
می خواهیم شگفتی ساز جام حذفی شویم/ باخت مقابل شهرداری تبریز را فراموش کرده ایم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، میلاد باقری مدافع سخت کوش و پرتلاش هف سمنان که از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می شود، درخصوص مربی سابقش گفت: نسبت به سرمربی سابقم گلایه مندم، اما بازیکن حرفه ای هستم و حرفه ای فکر می کنم و هیچ گلایه و یا دلخوری ای نسبت به مسائل پیش آمده ندارم.

باقری در خصوص بازی فردای تیمش در جام حذفی گفت: تمرینات خوب و بانشاطی را پشت سر گذاشتیم و تنها هدف ما، پیروزی در این مسابقه و سربلند کردن مسئولین باشگاه می باشد، زیرا باخت در لیگ دو سبب شد تا همه متحد شویم تا جبران  مافات کنیم.

وی درخصوص خط دفاعی تیم گفت: بهترین مدافعان لیگ دو کنار من در پست دفاعی بازی می کند و این باعث افتخار من است. هماهنگی خوبی بین من و بازیکنان کناری ام به وجود آمده و هم قسم شدیم تا دیگر گل نخوریم و در لیگ دو رکورد ثبت کنیم.

میلاد باقری در پایان گفت: دوست داریم همانند بازی اول مان در لیگ دو که هواداران ما را شگفت زده کردند، در جام حذفی نیز حامی ما باشند و با حضور انان است که فوتبال معنا می گیرد. فقط می خواهیم ببریم و شگفتی ساز لیگ جام حذفی شویم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dap6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری کاشان از جام حذفی انصراف داد
اختصاصی/