تاریخ انتشار: 1395/06/27 15:18
کد خبر: 260975

اعتراض درست برانکو و بیشتر مربیان لیگ

پیش از تعطیلات به بهانه بازی های تیم ملی در برابر قطر و چین چهار هفته از بازی های لیگ برتر سپری شد.
اعتراض درست برانکو و بیشتر مربیان لیگ

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در 32 بازی برگزار شده از چهار هفته ابتدایی 63 توپ از خط دروازه ها عبور کرد که این معدل گل 1.96 را برای هر بازی به ثبت رساند. بیش از نیمی از این بازی ها هم با پیروزی همراه بوده. در 17 مسابقه تیم ها پیروز شده بودند و 15 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید.

 

اما در دو هفته بعد از تعطیلات لیگ برتر در 16 بازی انجام شده از هفته پنجم و ششم 27 توپ از خط دروازه ها عبور کرد. این بدین معنی است که معدل گل در هر بازی 1.68 بوده است. از سویی تعداد تساوی ها دو برابر پیروزی بوده! 5 بازی با پیروزی تیم ها همراه بوده و در یازده دیدار نیز تیم ها با نتیجه مساوی به کار خود پایان دادند.

 

پیش از تعطیلات لیگ برتر و در هفته اول 14 گل به ثمر رسید و 4 بازی با پیروزی به پایان رسید و 4 بازی هم با نتیجه مساوی. در هفته دوم تعداد گل های به ثمر رسیده کمتر از هفته اول بود. 12 گل در 8 بازی! 2 مسابقه با برتری تیم ها همراه بود و 6 دیدار هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود. در هفته سوم شرایط کمی بهتر شد. شاهد عبور 21 توپ از خط دروازه ها بودیم. 7 مسابقه با پیروزی تیم ها همراه بود و تنها یک بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. اما در هفته چهارم دوباره تیم ها افت کردند. 4 پیروزی و 4 تساوی حاصل عملکرد تیم ها در هفته چهارم بود و به طور میانگین در هر بازی 2 گل به ثمر رسیده بود. یعنی در مجموع 16 گل

 

ما حکایت بعد از تعطیلات از این قرار بود. در هفته پنجم 14 گل زده شد. 2 پیروزی و 6 مساوی! در هفته ششم که دربی هم داشتیم 13 گل به ثمر رسیده. 3 پیروزی و 5 مساوی. این آمار و ارقام نشان می دهد که سطح کیفی بازی های لیگ برتر بعد از تعطیلات به نسبت پیش از تعطیلات افت کرده است. هر چند سطح کیفی بازی ها پیش از تعطیلات خیلی آرمانی نبود.

 

بعد از دربی 83 برخی از مربیان لیگ برتری از جمله برانکو بر این نکته تاکید داشتند که تعطیلات لیگ برتر به ضرر آنها تمام شده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oy8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو بدون این کمک مربی در پرسپولیس هیچ کاره است!

برانکو، هف سمنان را برای دیدار تدارکاتی برگزید
اختصاصی/پرسپولیس به مصاف هف سمنان می رود