تاریخ انتشار: 1396/04/25 14:06
کد خبر: 195651

پیروانی: استقلال توضیحی درباره غیبت بازیکنانش نداده است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید می‌گوید استقلال هیچ پاسخی درباره غیبت بازیکنانش ارائه نکرده است.
پیروانی: استقلال توضیحی درباره غیبت بازیکنانش نداده است

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم ملی فوتبال امید با ترکیبی ناقص راهی قرقیزستان شد تا روز ۲۸ تیر نخستین دیدار خود را از گروه A مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برگزار کند. در این سفر بازیکنان استقلال و دو بازیکن تراکتورسازی تیم ملی را همراهی نکردند و تاکنون باشگاه استقلال پاسخی درباره غیبت بازیکنانش نداده است.

امیرحسین پیروانی درباره وضعیت تیمش در قرقیزستان، گفت: در حال حاضر با ۱۹ نفر راهی قرقیزستان شدیم که از این تعداد دو نفر هم به دلیل مصدومیت شرایط مساعدی ندارند و فعلا نمی‌توانند برای ما بازی کنند. ما فکر می‌کردیم همکاری لازم با ما صورت می‌گیرد چرا که از ابتدا به ما نگفتند که بازیکنانشان را به تیم ملی می‌دهند. در حال حاضر بازیکنی برای بازی در پست دفاع وسط در اختیار نداریم.

سرمربی تیم ملی امید با اشاره به غیبت عارف آغاسی و سیدمجید حسینی، ادامه داد: با توجه به غیبت این بازیکن مجبور هستیم دو بازیکن را در پست غیرتخصصی‌شان به میدان بفرستیم و آنها در خط دفاعی به میدان بروند. علاوه بر غیبت آغاسی و مجید حسینی، یک مدافع دیگرمان مصدوم است. این وضعیت ما در آستانه شروع رقابت‌های آسیایی است و همکاری لازم با تیم ملی صورت نگرفته است. امیدوارم ظرف چند روز باقیمانده بازیکنان اضافه شوند هر چند در حال حاضر بسیار دیر شده و ما زمانی نداریم.

او درباره وضعیت تمرینی تیمش، گفت: شب گذشته در راه بودیم و بازیکنان در طول پرواز استراحت نکردند. صبح به بیشکک رسیدیم و بازیکنان در حال استراحت هستند تا بعدازظهر تمرین سبکی را برگزار کنیم. سرپرست تیم هنوز در تهران است و تلاش می‌کند مشکلات را برای اضافه کردن بازیکنان حل کند. این شرایط ماست و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.

پیروانی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه استقلال درباره غیبت بازیکنانش توضیحی را نمی‌دهد، گفت: استقلال از ابتدا هم هیچ توضیحی به ما نداده و ما نمی‌دانیم آنها به تیم ملی اضافه می‌شوند یا نه ولی خبرهایی که می‌شنویم خوشایند نیست و حکایت از غیبت بازیکنان استقلال دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vldl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رویای ما در آسیا صعود با استقلال است
شیخ ویسی:از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می‌برم