تاریخ انتشار: 1396/09/07 20:08
مدافع استقلال سیلک کاشان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 171827

محسن بیات: مسئولین قول دادند 30 درصد بدهند/ تیم ما در کاشان غریب است/ امیدوارم هواداران سردار حاشیه درست نکنند!

مدافع تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان گفت: امیدوارم مردم بوکان مثل همیشه از این مسابقه استقبال کنند و حاشیه ای ایجاد نکنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم.
محسن بیات: مسئولین قول دادند 30 درصد بدهند/ تیم ما در کاشان غریب است/ امیدوارم هواداران سردار حاشیه درست نکنند!

 محسن بیات مدافع تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این تیم گفت: اگر سه بازی اول را از دست نداده بودیم الان جزو یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله دوم بودیم. بازی برابر سردار را در پیش داریم که این دیدار شش امتیازی است و برنامه ریزی خاصی را انجام داده ایم و برای برد به بوکان خواهیم رفت تا از انتهای جدول فاصله بگیریم.

وی افزود: در فوتبال ایران به طور کلی مشکلات مالی وجود دارد، شرایط مالی مناسبی نداریم ولی با تصمیمات آقایان باغبان و میعاد قرار شده 20 تا 30 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا با انگیزه ای بالاتر در ادامه لیگ کار کنیم.

مدافع استقلال سیلک ادامه داد: گروه بسیار سختی داریم. دو تیم شهرداری بندرعباس و شهدای بابلسر مدعیان اصلی این گروه هستند ولی اگر در بازی های آینده به مانند بازی هفته گذشته برابر استقلال اهواز، شانس با ما همراه باشد و نتایج لازم را کسب کنیم همچنین به همراه جذب بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل، به دور دوم صعود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امکانات لیگ دو در مقابل لیگ های بالاتر مثل لیگ برتر بسیار پایین است، زمین هایی که ما در آنها بازی میکنیم سطح کیفی مناسبی دارد. وضعیت داوری ها بسیار خوب است، تیم داوری بازی ما با استقلال اهواز عملکرد مناسبی داشتند و امیدوارم در ادامه سطح کیفی لیگ دو به بالاترین سطح خود برسد.

بیات خاطر نشان کرد: تیم استقلال در کاشان غریب است. امیدوارم مسئولان کاشان در ادامه از این تیم حمایت کنند زیرا آینده جوانان کاشان در دست این تیم است و باید برای حمایت از جوانان به رشته فوتبال بها دهند. اگر مسئولان کاشان تیم استقلال را مورد حمایت قرار دهند این تیم مطمئنا به جایگاه اصلی خود در لیگ خواهد رسید.

وی ادامه داد: در چند بازی اول هوادار زیادی به استادیوم نمی آمد ولی رفته رفته با کسب نتایج بهتر بر تعداد هواداران افزوده شد. امیدوارم بازی چهارشنبه برابر سردار بوکان را با پیروزی پشت سر بگذاریم، تا هوادران بیشتری از تیم استقلال حمایت کنند. سردار بوکان تیم خوبی است، امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم چرا که مساوی در این دیدار، دردی را از دو تیم دوا نخواهد کرد.

مدافع استقلال سیلک در خاتمه بیان داشت: مطمئنا بازی خوبی را از دو تیم سردار بوکان و استقلال کاشان شاهد خواهیم بود، امیدوارم مردم بوکان مثل همیشه از این مسابقه استقبال کنند و حاشیه ای ایجاد نکنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x7am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلفی/ جشن اولین پیروزی سردار در فصل جدید (عکس)

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛

فرشید گل‌محمدی: رئیس هیات فوتبالی که شرافت راست‌گویی ندارد قداست ورزش را زیر سوال می‌برد
اختصاصی| رئیس فوتبال فومن با گستاخی تمام اتفاقات بازی را وارنه منعکس کرده؛