تاریخ انتشار: 1396/09/11 17:52
اختصاصی| جدال دو مربی اسبق خونه‌به‌خونه در انزلی؛
کد خبر: 171199

پیش بازی ملوان-شهرداری ماهشهر؛ مچ‌گیری!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم ملوان بندرانزلی و شهرداری ماهشهر از ساعت 14 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی ملوان-شهرداری ماهشهر؛ مچ‌گیری!

 دو تیم شهرداری ماهشهر و ملوان بندانزلی درحالی به مصاف هم می‌روند که ملوان هفته قبل در تهران، نتوانست از پس تیم نگون‌بخت راه‌آهن تهران برآید و در دیداری که چندان نسبت به حریف برتر نبود، بازی را با تساوی 1-1 به پایان رساند تا سومین امتیاز فصل راه‌آهن رقم خورد و در آن سو، شهرداری ماهشهر با کوروش برمک در خانه ره به جایی نبرد و مقابل خونه به خونه بابل، 2-1 شکست خورد تا اوضاع در این تیم بحرانی‌تر شود.

آخرین تقابل دو تیم:

ملوان و شهرداری ماهشهر تاکنون در هیچ دیدار رسمی به مصاف هم نرفته‌اند و این بازی، اولین بازی آنها مقابل هم می‌باشد.

وضعیت مربیان دو تیم:

نادر دست نشان و علیرضا مرزبان فصل گذشته در مقطعی هدایت دو تیم خونه به خونه را داشتند. نتایج بد مرزبان با تیم لیگ برتری خونه به خونه سبب شد تا مدیران این تیم او را برکنار کرده و هدایت تیم خود را به دست‌نشان دهند و در نهایت، بابلی‌ها نتوانستند رنگ لیگ برتر را ببینند. علی‌رغم داشتن مهره‌های خوب، دست‌نشان در ملوان چندان خوب کار نکرده است و نتایج نوسانی آنها صدای هواداران را در آورده و دست‌نشان اگر این بازی را ببازد، قطعا ساعات بدی را در انزلی سپری خواهد کرد. در آن سو اما شهرداری ماهشهر که با سیدکوروش موسوی نتایج خوبی گرفته بود اما حواشی مانع از ادامه همکاری شد، هدایت تیمشان را به علیرضا مرزبان سپرده‌اند. مربی‌ای که با حواشی فراوان از مشکی پوشان مشهد جدا شد و به شهرداری ماهشهر پیوست و باید دید وی در اولین گام، چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

جایگاه دو تیم در جدول:

ملوان با 14 بازی و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، 4 پیروزی، 7 تساوی و 3 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است. آنها در این چهارده بازی 16 گل زده و 14 گل خورده در کارنامه ثبت کرده‌اند و با 19 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته‌اند. شهرداری ماهشهر نیز با انجام 15 بازی، 4 برد و تساوی و 7 شکست را در کارنامه ثبت کرده و با زدن 18 گل و دریافت همین تعداد گل، با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

آمار و ارقام دو تیم:

* ملوان در چهار بازی اخیر خود در لیگ، هیچگاه نتوانسته بیشتر از دو گل به ثمر برساند و در هیچ یک از این دو بازی نیز رنگ برد را ندیده است.

* شهرداری ماهشهر در با زدن 18 گل و خوردن 18 گل، سومین خط برتر حمله و سومین خط ضعیف دفاعی را در اختیاز خود دارد.

* دست‌نشان در این فصل از هر سه دروازه‌بان خود استفاده کرده و تمامی آنها، حداقل یک گل را دریافت کرده‌اند و قطعا یکی از چالش دست‌نشان در این بازی، انتخاب گلر اول تیم خواهد بود.

* شهرداری ماهشهر در 5 بازی اخیر خود تمام بازی‌ها را باخته است و از 10 بازی اخیر خود در لیگ، از مجموع 30 امتیاز فقط 7 امتیاز به دست آورده‌اند.

کوبل داوری:

داور: علی بای، کمک‌ها: میلاد قاسمی، مجتبی غریب و میثم پورکریمان، ناظر داوری: صادق نوری

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xbja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیرزادفر در دو راهی فجر و ملوان
اختصاصی| برای انجام خدمت سربازی؛

اعتراض شدید هوادران مشهدی به تصمیم مرزبان!
اختصاصی| تصمیمی که به مذاق هواداران مشهدی خوش نیامد؛

برنامه نیم فصل اعلام شد؛ خبری از بازی ملوان-مس رفسنجان نیست!
اختصاصی| وقتی که سازمان لیگ بیخیالِ بیخیال است؛

روح الله باقری: منتظر حکم محرومیت سرمربی شهرداری ماهشهر هستم
پس از کتک زدن گلزن خونه به خونه در ماهشهر؛