تاریخ انتشار: 1396/07/19 20:04
مهاجم ملوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 178699

بابک مرادی: ملوان بهترین تیم لیگ یک است/ آخر فصل همه چیز مشخص می‌شود!

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است که ملوان، یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ یک می‌باشد.
بابک مرادی: ملوان بهترین تیم لیگ یک است/ آخر فصل همه چیز مشخص می‌شود!

 بابک مرادی مهاجم تیم ملوان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی خوبی بود و در نیمه اول، ما کاملا سوار بر بازی بودیم و خیلی هم خوب موقعیت ایجاد کردیم اما در نیمه دوم کمی متزلزل ظاهر شدیم و روی غافلگیری دو گل دریافت کردیم. ما شایسته پیروزی بودیم و اگر کمی دقت می‌کردیم، سه امتیاز را به خانه می‌آوردیم.

وی درخصوص ملوانِ این فصل گفت: ملوانِ امسال، یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک است. تیمی متحد، یکدل و باروحیه که در هفته‌های آینده قطعا خبرهای بهتری از آن خواهید شنید. گرچه هنوز زود است درخصوص مدعیان صحبت کنیم، اما ملوان را در آخر فصل، لیگ برتری خواهید دید.

مرادی درخصوص کار کردن با نادر دست نشان گفت: آقای دست نشان هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی فوق‌العاده هستند و نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. افتخارم است که شاگردی ایشان را می‌کنم و امیدوارم ملوان با تدابیر ایشان، لیگ برتری شود و قوی سپید انزلی، مجدد به روزهای اوجش بازگردد زیرا جایگاه ملوان لیگ یک نیست و حداقل آرزوی هواداران ملوان، حضور در لیگ برتر است.

مهاجم ملوان در خاتمه درخصوص هدف امسال این تیم گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم. ما در جام حذفی نیز حضور داریم و نیم نگاهی به این مسابقات خواهیم داشت. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و بازی ما و سپیدرود نشان داد که ملوان برای حضور در جام حذفی برنامه ویژه‌ای دارد و امیدوارم با حمایت هوادارانمان، بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xgjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم مد نظر استقلال به ملوان پیوست
با عقد قراردادی دو ساله؛

میرزازاد اولین بازی فصلش را برای ملوان انجام می‌دهد!
اختصاصی| حجت صدقی یا نیما میرزازاد؛