تاریخ انتشار: 1396/08/15 11:12
نادر به دیار حافظ رسید؛
کد خبر: 174975

پیش بازی فجرسپاسی-ملوان؛ جذاب و دیدنی در دیار کاکوها

یازهمین دیدار تیم ملوان بندرانزلی، با میزبانی فجر شهید سپاسی برابر ملوان بندر انزلی در هفته دوازدهم لیگ آزادگان برگزار خواهد شد.
پیش بازی فجرسپاسی-ملوان؛ جذاب و دیدنی در دیار کاکوها

 از سری مسابقات لیگ آزادگان فوتبال ایران عصر روز (سه شنبه 16 آبان) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و ملوان بندرانزلی پیگیری خواهد شد.

آخرین تقابل:

 دو تیم در فصل گذشته دو بار مقابل هم قرار گرفتند که در شیراز دو تیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در انزلی ملوان با تک گل احمد آهی توانست تیم فجر را شکست دهد.

چهار بازی آخر: 

ملوان در چهار بازی قبلی خود در لیگ آزادگان دو برد و دو تساوی به دست آورده است و در این چهار بازی شش گل زده و سه گل خورده و 8 امتیاز کسب کرده است و در مقابل فجر شهید سپاسی در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر یک برد  و دو تساوی و یک شکست بدست آورده است و در این چهار بازی آخر خود سه گل خورده و سه گل زده و پنج امتیاز بدست آورده است.

تیم داوری:

داوری این دیدار به عهده سید مهدی سید علی است و محسن سلطانی – مهدی صناعی – علیرضا جلالی  او را در این دیدار همراهی می کنند، ناظر این دیدار محمود رفیعی است.

سابقه دیدارها: 

تیم ملوان در این فصل از پنج بازی خارج از خانه خود سه تساوی و دو شکست بدست آورده است و در مقابل تیم فجر در پنج بازی خانگی خود سه برد و دو شکست بدست آورده است گل گهر سیرجان و بادران دو شکست خانگی فجر را به آنها تحمیل کرده است.

ملوان در جدول لیگ آزادگان با یک بازی کمتر با شانزده امتیاز در رده هشتم و فجر شهید سپاسی شیراز از یازده بازی و پانزده امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. ملوان در صورت کسب سه امتیاز این دیدار احتمال صعود به رده چهارم (چهار پله) را دارد.

نکات ویژه:

صائب محبی بدلیل اخراج در بازی قبل در این دیدار از محروم و مهیار نوری و حسین شنانی از مصدومان ملوان در این دیدار هستند.

دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و  ملوان بندر انزلی  راس ساعت 14:45 روز سه شنبه 16 آبان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xnon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد؛

عالیشاه به ملوان نزدیک‌تر است یا فجر؟!
سرباز سپاه انتقالی می‌گیرد؟؛