تاریخ انتشار: 1396/06/25 15:17
کد خبر: 182803

مجتبی حقدوست: از کار کردن زیر نظر علی کریمی لذت می برم

مجتبی حقدوست: از کار کردن زیر نظر علی کریمی لذت می برم

مجتبی حقدوست، هافبک تیم فوتبال نفت تهران در دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز از جمله بازیکنان آماده تیمش بود اما تلاش او و هم‌تیمی‌هایش در نهایت به یک نتیجه تساوی انجامید. حقدوست اما تاکید دارد با مربیگری علی کریمی روزهای خوبی را در آینده خواهند داشت. حرف‌های او را با همشهری می‌خوانید.

 

در اولین گام با مربیگری علی کریمی برابر تیم گسترش فولاد به تساوی رسیدید. نظرت در این ارتباط چیست؟

بله، البته ما فرصت‌های گلزنی داشتیم و زحمت خود را کشیدیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما هرچقدر تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم. البته به دلیل تعطیلی لیگ یک مقدار بدن‌هایمان از شرایط بازی دور بود و این موضوع مطمئنا برای بازی‌های آینده بهتر خواهد شد. یعنی باید در بازی‌های بعدی این تساوی خانگی مقابل گسترش فولاد را جبران کنیم.

 

کار کردن با علی کریمی چطور بود؟

علی‌آقا از بازیکنان و اسطوره‌های فوتبال کشورمان است و نیاز نیست که من بخواهم در این ارتباط حرفی بزنم. همگان او را می‌شناسند و من یقین دارم تیم نفت با مدیریت جدید و مربیگری او روزهای خوبی را خواهد داشت.

 

شاید روزی خود تو دوست داشتی با علی کریمی همبازی شوی یا او را از نزدیک ببینی، اینطور نیست؟

بله، واقعا همین طور است و الان خیلی لذت می‌برم زیر نظر او کار می‌کنم.

 

این تعطیلی لیگ روی فرم تیم نفت تاثیر بد نگذاشت؟

نه، ولی تمرینات ما چند روزی به دلیل مسائل مالی تعطیل شد و همین موضوع باعث شد که تیم از شرایط آرمانی دور شود تا اینکه علی کریمی مسئولیت مربیگری را قبول کرد و تمرینات مجددا آغاز شد.

 

علی کریمی اعتقاد داشت خیلی از بازیکنان نفت در تعطیلی تمرینات، حتی اختصاصی هم تمرین نمی‌کردند تا بدن‌هایشان آماده بماند. خود تو اختصاصی تمرین می‌کردی؟

بله، من با چند نفر دیگر از بازیکنان تمرین اختصاصی کنار هم داشتیم ولی تمرین اختصاصی کجا و تمرین گروهی با تمام بازیکنان کجا؟!

 

در کل آینده تیم نفت را با علی کریمی چطور می‌بینی؟

شک نکنید نفت رفته رفته بهتر می‌شود. علی آقا کریمی تازه آمده است. بدن بچه‌ها همان‌طور که گفتم عقب است و از لحاظ تاکتیکی هنوز به آن صورت کار نکرده‌اند چراکه وقت آنچنانی نداشتند. رفته رفته بهتر می‌شویم و نتایج بهتری می‌گیریم.

 

در مورد شرایط خودت چه صحبتی داری؟

امیدوارم بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

 

بازی‌های استقلال را تعقیب می‌کنی؟

در حال حاضر بازیکن تیم نفت هستم و تمرکزم روی این تیم است ولی شرایط استقلال را هم زیر نظر دارم. امیدوارم در آینده موفق باشند. من هم با تمام توان تلاش می‌کنم تیم نفت موفق باشد و یک مهره مثمرثمر برای این تیم باشم.

 

در سال جام‌جهانی خیلی از بازیکنان تلاش می‌کنند به تیم ملی دعوت شوند. خودت تو هم فکر می‌کنی به این مهم برسی؟

من یک بازیکن هستم و همه چیز به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. با این حال من تمام تلاشم را می‌کنم که ابتدا برای تیم نفت مثمرثمر باشم و بعداز آن اگر لیاقت داشتم به تیم ملی دعوت شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zjrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدامات عجیب مالک نفت؛ تعامل با خواننده زیرزمینی!