تاریخ انتشار: 1395/12/23 11:34
کد خبر: 223354

رونی، مارسیال و رشفورد غایبان یونایتد برابر چلسی

با آسیب دیدگی و محرومیت چند بازیکن منچستریونایتد، این تیم برابر چلسی بدون مهاجم تخصصی بازی خواهد کرد.
رونی، مارسیال و رشفورد غایبان یونایتد برابر چلسی

دو تیم چلسی و منچستریونایتد امشب باید برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان بروند. یونایتدها برای دیدار امشب چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

زلاتان ایبراهیموویچ که در بازی برابر بورنموث به بازیکن حریف ضربه زد و سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد، نخستین جلسه محرومیت خود را پشت‌سر خواهد گذاشت و در این دیدار نمی‌تواند بازی کند. همچنین وین رونی که در بازی با روستوف نیز غایب بود، به دلیل برخورد با فیل جونز در تمرینات مصدوم شد.

آنتونی مارسیال فرانسوی نیز دیگر مصدوم یونایتدهاست که در این بازی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. ژوزه مورینیو (سرمربی منچستریونایتد) قصد دارد این بازیکن را برای بازی با روستوف در اختیار داشته باشد و درباره او ریسک کند. 

همچنین مارکوس رشفورد، ستاره جوان یونایتد با بیماری مواجه شده تا یونایتد تمام مهاجمان تخصصی خود را برای این دیدار از دست بدهد. اکنون مورینیو باید از حضور مروان فلینی در خط حمله بهره ببرد و دل به قدرت هوایی این بازیکن ببندد و یا از حضور هنریک مخیتاریان و جسی لینگارد در خط حمله استفاده کند. 

منچستریونایتد فصل قبل با برتری برابر کریستال پالاس، قهرمان جام حذفی انگلیس  شد و اکنون باید در این مرحله برابر چلسی به میدان برود. تاکنون تیم‌های منچسترسیتی، آرسنال و تاتنهام توانستند راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شوند و تیم آخر، امشب از ورزشگاه استمفوردبریج مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6b89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمجید کونته از عملکرد لوئیز در چلسی