تاریخ انتشار: 1395/11/01 13:36
کد خبر: 234706

هفته سرنوشت ساز برای نمایندگان فارس در لیگ دو

برق جدید وقشقایی که دراین فصل عزم خودرابرای صعود آماده به لیگ دسته اول آماده میکردند والحق وانصاف درابتدای فصل هم نتایج خوبی راکسب نموده بودند این روزها با تغییر عجیب وغریب در کادرفنی خود به یکبار خودرا از صعود دور کردند.
هفته سرنوشت ساز برای نمایندگان فارس در لیگ دو

به گزارش فرتاک ورزشی، دراین بین تغییر در کادرفنی قشقایی کمی بیشتر احساس می شد چون دوران سرمربی این تیم چندمرتبه استعفای خودرا به هیات مدیره اعلام کرده بود که هر بار به دلایل مختلف موافق نمیشد تا اینکه به یکباره فروردین جوان را بعنوان سرمربی معرفی کردند که تا به این لحظه ازسه بازی خود پنج امتیاز کسب نموده است ولی قشقایی نماینده شایسته فارس درلیگ دسته دوم امید بسیاری جهت صعودبه مرحله بعد را نخواهد داشت ،انتظار میرود در این دیدار که قراراست به مصاف خلخال دست اردبیل برود که دراین بازی ها فقط برای اعاده حیثت بازی خواهد کرد.

برق جدید که این فصل رابسیار خوب شروع کرد وتا هفته ها جز دوتیم اول جدول بود به یکباره مدیریت باشگاه تصمیم به تغییر کادرفنی خود نمود و شکاری را جایگزین رضایی نمود .

برق این هفته پذیرای بعثت کرمانشاه خواهد بود تیمی که در دور رفت درخانه مغلوب شیرازی ها شد .برق هنوز امیدوار به صعودبه مرحله بعد خواهد بود .

سومین نماینده شیرازی ها باشگاه کارا است که برعکس سالهای گذشته اصلا وضعیت خوبی در مسابقات ندارد واگر حتی بتواند خودش را درجدول  با این بضاعت  وشرایط سخت که به آن دچار شده حفظ کند واقعا کاربسیار بزرگی انجام داده است.

نویسنده: "علی اکبر زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6la9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تساوی ارمغانی برای اوج گرفته ها؛ ایمان بیاوریم به برکات این سه امتیاز