تاریخ انتشار: 1395/12/11 23:28
کد خبر: 225778

مازنی های دعوت شده به اردو تیم ملی مردان مشخص شدند

مازنی های دعوت شده به اردو تیم ملی مردان مشخص شدند.
مازنی های دعوت شده به اردو تیم ملی مردان مشخص شدند

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از رقابت 110 تکواندوکار در رده سنی جوانان و بزرگسالان در نخستین انتخابی ورود به اردو تیم ملی برای حضور در 2 رویداد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان در 8 وزن (54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم) دعوت شدگان به اردو مشخص و معرفی شدند.

مهدی محمودی(۵۴- کیلوگرم)، جواد امیری(۵۸-کیلوگرم)، سید حسین احسانی(۶۸-کیلوگرم) و احمد محمدی(۸۷- کیلوگرم) به عنوان دعوت شدگان اردو تیم کشورهای اسلامی می باشند 

فریبرز عسکری به عنوان سرمربی هدایت تیم‌ملی کشورمان را در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برعهده دارد و علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربیان تیم می‌باشند.

 چهارمین دوره مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی 26 تا 28 اردیبهشت‌ماه سال آینده در «باکو» آذربایجان برگزار می‌شود.

همچنین در انتخابی ورود به اردو جهت اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان سروش احمدی در وزن سوم(۶۳- کیلوگرم) و فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی به عنوان رنکینگ داران المپیکی به جمع اردونشینان دعوت شدند.

مهدی بی باک سرمربیگری تیم‌ملی کشورمان در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را برعهده دارد و علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار به عنوان مربیان می‌باشند.

دعو شدگان به اردو باید ۱۳ اسفند ماه روز جمعه خود را به آکادمی المپیک معرفی نمایند تا تمرینات خود را از شنبه (14 اسفندماه) در دو نوبت صبح و عصر در محل آکادمی المپیک پیگیری نمایند.

گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از سوم تیرماه به مدت 7 روز و در «موجو» کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "زهرا نجات"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6nl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخابی درون اردویی پسران با ماندگاری 4 مازنی پایان یافت

تکواندوکار  کرمانشاهی برنز کسب کرد
در رقابت‌های انتخابی آزاد تیم ملی دانشجویان کشور