تاریخ انتشار: 1397/08/28 20:04
کد خبر: 121154

کامبک های ادامه دار به سبک پرفسور؛ آقا معلم آچمز شد!

تیم های پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ خلیج فارس به جدال با یکدیگر پرداختند که پرسپولیس توانست از سد پیکان عبور کند.
کامبک های ادامه دار به سبک پرفسور؛ آقا معلم آچمز شد!

 پرسپولیس تهران و پیکان تهران در یک بازی معوقه به مصاف یکدیگر رفتند که در 5 دقیقه ابتدایی بازی تیم پیکان، پرسپولیس را تحت فشار قرار داده بود اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ خود را از زیر این فشار خارج کرد و تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفتند. دقیقه 10 پاس بازیکن پیکان در محوطه جریمه پرسپولیس به محمد قاضی رسید که با شوت این بازیکن توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. بازی متعادل بود و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود تا شاهد موقعیت خطرناکی نباشیم. دقیقه 22 توپ ارسالی عالیشاه از جناح چپ را مدافع پیکان از مقابل دروازه دفع کرد تا توپ پشت محوطه جریمه به آدام همتی برسد که شوت بد این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت. در 30 دقیقه ابتدایی دیدار هیچ موقعیت خطرناکی رخ نداد و در این لحظات خطا های بازیکنان زیاد شد تا دقایق بازی تلف شود و نتوانیم شاهد بازی جذابی باشیم. دقیقه 32 علی علیپور، امید عالیشاه را صاحب توپ کرد که سانتر این بازیکن از زاویه ای بسته به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا همچنان دروازه ای در این دیدار باز نشود.

دقیقه 33 مهدی مومنی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که با شوت آرام و بی دقت او توپ با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه 39 گادوین منشا از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که وحید شیخ ویسی، دروازه بان پیکان به راحتی توپ را در آغوش گرفت. سرانجام روی اشتباه خط دفاعی پرسپولیس دروازه این تیم باز شد، دقیقه 41 روی اشتباه محسن ربیع خواه در دفع توپ، شاهین ثاقبی موقعیت خوبی را در مقابل دروازه پرسپولیس به دست آورد و با شوتی آرام و زمینی دروازه سرخپوشان را باز کرد. دقیقه 45 شوت محمد قاضی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه رادوشوویچ عبور کرد. در نهایت اتفاق خاصی دیگر روی دروازه ها رخ نداد تا نیمه اول با برتری 1 بر 0 پیکان به پایان برسد و شاگردان برانکو با شکست راهی رختکن شوند.

پرسپولیسی ها نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند تا گل خورده را جبران کنند. دقیقه 54 روی نفوذ شایان مصلح در محوطه جریمه پیکان، پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان پیکان به در چند مرحله توپ را دور کردند تا دروازه شان باز نشود. دقیقه 56 سیامک نعمتی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف از بالای دروازه وحید شیخ ویسی عبور کرد. دقیقه 63 پاس خوب علیپور پیش از اینکه در مقابل دروازه به امید عالیشاه برسد، مدافع پیکان دفع کرد تا دروازه این تیم باز نشود. پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما پیکانی ها با بازی دفاعی و اتلاف وقت به دنبال حفظ تک گل خود بودند. پرسپولیسی ها چند موقعیت نصف و نیمه در اواسط نیمه دوم به دست آوردند، اما نتوانستند آن ها را تبدیل به گل کنند.

هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم کار برای شاگردان برانکو سخت تر می شد و نمی توانستند از سد دفاعی پیکان عبور کنند. سرانجام حملات پرسپولیسی ها جواب داد و توانستند دروازه پیکان را باز کنند، دقیقه 76 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال امید عالیشاه همراه شد که با ضربه سر این بازیکن توپ درون دروازه وحید شیخ ویسی قرار گرفت. پس از گل پرسپولیسی ها فشار خود را روی دروازه پیکان حفظ کردند. دقیقه 79 روی شروع مجدد رادوشوویچ و تاثیر منشا، علی علیپور در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد که با شوت محکم این بازیکن و اشتباه شیخ ویسی در دفع، توپ وارد دروازه پیکان شد. دقیقه 83 شوت محمد قاضی در محوطه جریمه را بوژیدار رادوشوویچ از روی خط دروازه جمع کرد. دقیبقه 90 شوت کمال کامیابی نیا به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکان عبور کرد.

ترکیب دو تیم:

پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، آدام همتی، امید عالیشاه، گادوین منشا و علی علیپور

پیکان: وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp8pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور گرشاسبی و انصاری در رختکن پرسپولیس

داور استقلالی شد، برانکو اعتراض کرد!
حواشی دیدار پرسپولیس - پیکان