تاریخ انتشار: 1397/06/30 18:59
کد خبر: 129478

شفر: نکونام شاگرد من بوده است

استقلال بعد از بازی قابل قبول در دوحه و حذف از لیگ قهرمانان در اولین مسابقه اش در لیگ برتر در قائمشهر میهمان نساجی است.
 شفر: نکونام شاگرد من بوده است

وینفرد شفر و استقلال حالا با تمام توان به لیگ برتر آمده اند تا امسال را با حداقل یک جام پشت سر بگذارند. این تیم در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر یک بازی حساس با تیم نساجی قائمشهر دارد که هدایت آن بر عهده جواد نکونام کاپیتان سابق استقلال است. شفر که خاطره خوبی از بازی با نساجی دارد در نشست خبری این بازی گفت:« بابت تاخیر در نشست خبری عذر‌خواهی می‌کنم. ما سفری طولانی داشتیم و به همین دلیل دیر در نشست خبری حاضر شدم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار به شمال ایران سفر کرده‌‌ام. می‌دانم تیم شما بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشته و از اینجا به نکونام سلام می‌کنم و 6 ماه در امارات در الوحده با هم کار کرده‌ایم. مسیر پیشرفت و حرکت او را بعد از حضورش در اوساسونا دیده‌ام.»

مسیر پیشرفت نکونام را دیده ام

بابت تاخیر در نشست خبری عذر‌خواهی می‌کنم. ما سفری طولانی داشتیم و به همین دلیل دیر در نشست خبری حاضر شدم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار به شمال ایران سفر کرده‌‌ام. می‌دانم تیم شما بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشته و از اینجا به نکونام سلام می‌کنم و 6 ماه در امارات در الوحده با هم کار کرده‌ایم. مسیر پیشرفت و حرکت او را بعد از حضورش در اوساسونا دیده‌ام.

هرتیمی با ما بازی می کند بالای 100 درصد است

 می‌گویند استقلال هر جا می‌رود باید پیروز شود اما این موضوع درست نیست. هر تیمی مقابل استقلال بازی می‌کند با بیشتر از صد درصد توان خود کار می‌کند و فردا هم حریف ما بسیار قدرتمند است و امیدوار پس از بازی از عملکرد خودمان راضی باشیم.

داور فردا یکی از بهترین های آسیاست

 خوشحالم که فردا یک داور ایرانی داریم نه داوری از سنگاپور و دیگر کشورها. شما دیدید در بازی با العین و السد داوری خیلی به ضرر ما بود. گل اولی که از السد دریافت کردیم آفساید بود و یک پنالتی هم روی روح‌الله باقری گرفته نشد. بهترین داوران آسیا را داریم و مطمئنم فردا هم داور ما یکی از بهترین‌های آسیا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqp8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام - استقلال؛ اولین تقابل در قامت سرمربی!