تاریخ انتشار: 1396/04/04 14:35
نخعی تیم قدرتمندتری خواهد ساخت؛
کد خبر: 200978

توافق نهایی مس کرمان با یک مهاجم و یک مدافع

تیم فوتبال مس کرمان جذب دو مدافع و مهاجم شاخص را در دستور کار خود قرار داده است و با حصول توافقات نهایی به زودی با این بازیکنان قرارداد خود را امضا خواهد کرد.
توافق نهایی مس کرمان با یک مهاجم و یک مدافع

این بازیکنان از چهره‌های خوب و شاخص تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی فصل قبل بوده‌اند و با آمادگی فنی خوب به تیم مس کرمان خواهند آمد.

لیست تیم مس برای این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان هنوز شش جای خالی دارد که باشگاه مس درصدد است با وجود کارشکنی‌های بسیاری که به طرز عجیبی در فصل نقل و انتقالات این فصل بر سر راهش به وجود آمده است، با صبوری و آرامش بازیکنان مد نظر خود را جذب کند.

با این وجود، اتفاقات عجیب و غریب در راه جذب بازیکنان مس همچنان ادامه دارد و روز گذشته نیز در حالی که یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم مس برای بازگشت به این تیم با مسئولین باشگاه به توافق رسیده بود و قرار بود صبح امروز قرارداد خود را با تیم مس امضا کند، ناگهان و به دلایل نامشخص و مبهم به تیم دیگری رفت... اتفاقی که در روزهای گذشته نیز در دو مورد دیگر نیز برای تیم مس کرمان رخ داده بود...

با تمامی این اتفاقات تلاش باشگاه مس برای جذب بازیکنان مد نظرش در پست‌هایی که کمبود نفر در آن‌ها احساس می‌گردد با قدرت ادامه دارد و ظرف روزهای آتی قرارداد این نفرات امضا خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvwde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده عدم توافق آرمان شهدادنژاد با مس کرمان و عقد قرارداد با گل گهر!
باشگاه مس کرمان مدعی شد؛

رابطه دو باشگاه خونه به خونه و مس پا برجای ماند
با ورود سه بازیکن خونه به خونه به کرمان؛