تاریخ انتشار: 1395/12/17 13:32
کد خبر: 224679

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال شد

انتخابات فدراسیون هندبال با حضور معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد و طی آن علیرضا رحیمی به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.
علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال شد

به گزارش فرتاک ورزشی، مجمع انتخابات فدراسیون هندبال صبح امروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن همایش های آکادمی ملی کمیته المپیک آغاز شد.  برای حضور در این انتخابات ۱۶ نفر ثبت نام  و مورد تایید وزارت ورزش قرار گرفتند. 

اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون

علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی، کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهرداد مرتجی، میترا نوری، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام،‌ ناصر قاسمی، حمید مدنی، محمدناصر نجف‌پور، حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل و مرتضی حسن پور نامزدهای این مجمع هستند.

انصراف چند کاندیدا به نفع علیرضا رحیمی

برای حضور در انتخابات این فدراسیون حمید آقاعلی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه به رحیمی انصراف داد. در ادامه علیرضا پاکدل و هادی خلیلی هم به نفع رحیمی از حضور در انتخابات کنار رفتند.

رحیمی: دغدغه اصلی ما باشگاه ها است

علیرضا رحیمی رئیس باسابقه هندبال که کاندیدای اصلی حضور در انتخابات است با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی امروز ورزش ما باشگاه داری است گفت: پایه و اساس ورزش باشگاه است ما در دنیا ورزشکاری را پیدا نمی کنیم که در باشگاه رشد نکرده باشد. ما هنوز تعریفی از باشگاه نداریم و این مسیله دغدغه  ماست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در آلمان فدراسیون با ۵ و ۶ نفر کار می کند و همه کارها در دست باشگاههاست اما اینجا رییس هیات باید تیم داری کند و اگر این کار را نکند استانش تیمی نخواهد داشت!

وی ادامه داد: من سالها در هندبال بودم و شاید برخی این سوال را بپرسند که چرا من دوباره آمده ام. من مدیریت تربیت بدنی اصفهان، رئیس فدراسیون و مدیرعامل سه باشگاه بودم. هیچ مدیری نمی تواند بگوید من هیچ اشکالی ندارم اما من با تجربه ای آمدم. من رحیمی دیگر اشتباهات گذشته را نخواهم کرد چون فرصت ندارم.

صادقی: مشکل هندبال عدم نظم است

کیوان صادقی سرمربی تیم جوانان کشورمان و دیگر کاندیدای این رشته نیز در صحبتهای خود اظهار داشت: مشکل امروز هندبال عدم نظم است. ما هنوز افرادی در هیاتها داریم که حتی هندبال را نمی شناسند.

نصیری: فضای هندبال مناسب نیست

پیش از این هم خسرو نصیری عضو هیات علمی دانشگاه که سابقه سرپرستی در فدراسیون را نیز داشته با نامه ای به دبیر مجمع انصرافش را اعلام کرده بود. نصیری از دلایل انصرافش مناسب نبودن فضای امروز هندبال عنوان کرده بود.

در زندگی خصوصی افراد سرک می کشند

ولی فرنام یکی از کاندیداهای انتخابات با بیان اینکه سرک کشیدن در زندگی خصوصی افراد و فراموش کردن پتانسیل های امروز هندبال از معضلات این رشته است گفت: ما با این پتانسیل های هندبال می توانیم به جایگاه های خوبی در آسیا و جهان برسیم. اما پرداختن به برخی مسایل که امروز شاهد آن هستیم مایه تاسف است. من به نفع هر فرد کاندیداتوری که بتواند به این رشته کمک کند از حضور در انتخابات کنار می کشم.

آفت های بیرونی هندبال را تهدید می کنند

حمید مدنی که سابقه نایب رییسی در فدراسیون هندبال را دارد با بیان اینکه هندبال امروز با آفت‌های زیادی روبرو است گفت: مسئولی در هندبال می گوید من بازیکن بوده ام اما در سابقه سی ساله اش حتی یک مدرک نیز برای اثبات این مسئله ندارد و این آفت برای هندبال است. ما نیازمند مدیریت و نظم هستیم. برخی از آفت های هندبال بیرون فدراسیون است که ما را تهدید می‌کند. برخی نیز درون فدراسیون است که با بی نطمی و بداخلاقی درون خانواده روبروست. حل این مشکل نیازمند مدیریت است. 

علیرضا رحیمی و حسن پور در انتخابات ماندند

از بین ۱۶ نامزدی که برای ریاست فدراسیون هندبال تایید شده بودند و در مجمع حضور داشتند همه انصراف دادند تا فقط علیرضا رحیمی و مرتضی حسن پور برای ریاست رقابت کنند. رای گیری برای انتخاب رئیس این فدراسیون با حضور ۴۲ عضو مجمع آغاز شد.

رحیمی رئیس فدراسیون هندبال شد

در پایان رای گیری برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون هندبال علیرضا رحیمی با ۳۴ رای به عنوان رئیس انتخاب شد و مرتضی حسن پور نیز ۷ رای کسب کرد و یک رای نیز سفید بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d87xm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی دست به دامان فیفا شد

سلطانی‌فر: تلاش در ارتقاء رنکینگ جهانی ارزشمند است
در دیدار رئیس فدراسیون گلف و وزیر ورزش و جوانان مطرح شد