تاریخ انتشار: 1395/11/03 17:21
کد خبر: 234255

پیش بازی داماش گیلان-شهرداری فومن

تیم فوتبال داماش گیلان در چهارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته دو میزبان تیم فوتبال شهرداری فومن خواهد بود.
پیش بازی داماش گیلان-شهرداری فومن

به گزارش فرتاک ورزشی، این دیدار ساعت 14 روز دوشنبه ، چهارم بهمن ماه در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد. گزارش پیشبازی این دیدار را با هم می خوانیم:

پیش درآمد: داماشی های گیلان در حالی به مصاف شهرداری فومن خواهند رفت که کسب یک پیروزی شیرین بیرون از خانه در ارومیه در هفته گذشته ، ضمن یهبود بخشیدن وضعیت این تیم در جدول رده بندی ، تاثیر خوبی نیز بر بالا رفتن وزن روحیه ای لاجوردی پوشان شهر باران داشته و انگیزه های آنها را برای کسب این سه امتیاز خانگی بیشتر کرده، چرا که شاگردان طباطبایی در صورت پیروزی در این بازی خانگی فاصله امتیازی خود با تیمهای بالاتر را به حداقل ممکنه رسانده و با مستحکم تر کردن جایگاه خود در جمع چهارتیم بالایی منطقه صعود جدول، امیدوارانه تر به مصاف رقبای بعدی خواهند رفت.

در سوی مقابل شهرداری فومن هم تا اینجای کار با نتایج خوبی که کسب کرده حتی فراتر از انتظار ظاهر شده و بی شک شاگردان علی فلاح برای حفظ این روند خود با تمام قوا پای به میدان عضدی رشت خواهند گذاشت. جدال داماش گیلان و شهرداری فومن نبرد نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دو و یک پرده از نمایش” فوتبال گیلکی”در این رقابتهاست و بی شک جدال دو تیم هم استانی دیدنی ها و جذابیت های خود را به همراه خواهد داشت.

وضعیت جدولی دو تیم: داماش گیلان در حال حاضر از 17 بازی گذشته خود با کسب 7 برد، 4 تساوی و 6 باخت ، با 19 گل زده ، 13 گل خورده و 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دو قرار دارد و شهرداری چی های فومنی از همین تعداد بازی با کسب 8 برد، 5 تساوی و 4 شکست ، با 19 گل زده ، 16 گل خورده و 29 امتیاز در رتبه دوم این جدول رده بندی جای گرفته است. نقطه اشتراکی هر دو تیم در آمار جدولی، عملکرد یکسان خط آتش هر دو تیم می باشد که تا کنون 19 گل به ثمر رسانده اند. به این نکته نیز باید اذعان داشت که داماش با دریافت 13 گل دارای آمار کمترین گل خورده در میان تیمهای این گروه می باشد.

نتیجه بازی رفت: دیدار رفت این دو تیم در فومن با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسیده بود، در روزی که بازی در زیر بارش شدید باران و در زمینی پر از آب برگزار شد. جبران و گرفتن انتقام شکست دور رفت را نیز باید بر انگیزه های داماشی ها برای این مصاف افزود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8g8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتحاد و همدلی رمز موفقیت شهرداری فومن در برد مقابل داماش گیلان