تاریخ انتشار: 1395/08/13 20:50
کد خبر: 251055

دفاع مسی ازماسکرانو پس ازشکست برابر سیتی

نشریه کاتالانی دیاریو گل فاش ساخت که پس از شکست 3-1 بارسلونا در زمین سیتی، برخی بازیکنان بارسا در رختکن از شیوه بازی ماسکرانو انتقاد کرده اند.
دفاع مسی ازماسکرانو پس ازشکست برابر سیتی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ماسکرانو تابستان امسال تا آستانه جدایی از بارسا و پیوستن به یوونتوس پیش رفت؛ اما در نهایت متقاعد شد تا قرارداد خود را تمدید کند.

او که در این فصل با اشتباهات خود باعث از دست رفتن چند امتیاز حساس برای بارسلونا شده، در بازی مقابل سیتی هم روی گل تساوی این تیم نقش مهمی داشت. اشتباه او و سرجی روبرتو بود که باعث شد گوندوغان در نهایت گل مساوی سیتی را به ثمر برساند.

ماسکرانو در بازی مقابل اتلتیکو نیز با لیز خوردن اجازه داد کوریا گل تساوی را به ثمر رسانده و بارسا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

طبق ادعای دیاریو گل، در پایان بازی با سیتی و در رختکن ورزشگاه، چند بازیکن بارسا به ماسکرانو با حالت تندی انتقاد می کنند؛ اما مسی در حمایت از هموطن خود شروع به صحبت کرده و به دفاع تمام قد از وی می پردازد.

پیکه، ماسکرانو و سوارز، از نزدیک ترین دوستان مسی در بارسلونا هستند؛ ضمن اینکه نیمار، راکیتیچ، اینیستا و بوسکتس نیز رابطه خوبی با وی دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daj5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد دو ستاره بارسلونا