تاریخ انتشار: 1396/06/02 15:33
کد خبر: 187031

مدیر باشگاه استقلال از هواداران عذرخواهی کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران روز پنجشنبه در پیامی اظهارداشت که اعضای این باشگاه از هواداران به دلیل کسب نتایج نامطلوب اخیر تیم عذرخواهی می کنند و به همین منظور هیات مدیره رسیدگی و مشکلات پیش آمده در این تیم را بررسی و نتایج را بزودی اعلام می کند.
مدیر باشگاه استقلال از هواداران عذرخواهی کرد

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. این سومین شکست این تیم از پنج بازی انجام شده در این فصل لیگ برتر است.

در بخشی از پیام سید رضا افتخاری خطاب به هواداران استقلال که امروز در تارنمای باشگاه استقلال تهران منتشر شد؛ نوشت: در این روزهای سخت که توام با ناراحتی و غم شما هواداران همراه شد، به عنوان یک هوادار استقلال خود را کنار تک تک شما می بینم و پیش از هر چیز از حضورتان در دیدار با پدیده خراسان نهایت تشکر را دارم که برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدید و انتظار یک پیروزی خوب و کسب سه امتیاز داشتید و این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل آبی پوشان پایتخت در ادامه نوشت: اصلی ترین سرمایه باشگاه استقلال هواداران هستند که بدون آنها این باشگاه معنایی نخواهد داشت. بنابرین هدف و آرمان تک تک اعضای باشگاه استقلال به دست آوردن نتایج مطلوب و کسب رضایت هواداران است .

وی خطاب به هواداران گفت:تاکنون بنابر دلایل مختلفی این اتفاق نیفتاده و میان استقلال فعلی با آنچه شما در ذهن دارید فاصله افتاده است. بر این اساس تمامی اعضای باشگاه استقلال بخاطر کسب نتایج نامطلوب از هواداران خود عذر خواهی می کنند و اطمینان داشته باشید تیم در حال بررسی و عیب یابی است تا ضمن جلوگیری از تکرار نتایج ضعیف، به سمت موفقیت حرکت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نوشت: استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد رضایت خاطر هواداران را با جذب نفرات مورد نظر، بدست آورد که این اتفاق افتاد. باشگاه در آن روزها توانست شادی هوادارانش را به ارمغان بیاورد و مطمئن باشید اکنون هم در همان مسیر هستیم و برای همان هدف تلاش می کنیم.

افتخاری ادامه داد: شما هواداران نیز با اتحاد و حمایت از نام استقلال، بزرگترین کمک و انگیزه برای بازگشت این تیم به روزهای طلایی خواهید بود. به عنوان مدیرعامل باشگاه درخواست دارم تا با حفظ آرامش و متانت همیشگی کنار تیم محبوب خود باشید زیرا رسیدن به افق های روشن دور از دسترس نیست.

وی در پایان گفت: هیات مدیره باشگاه در حال رسیدگی و رفع مشکلات پیش آمده است که با اتخاذ تصمیم منطقی و درست برموفقیت تیم افزوده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlr8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حسین شمس: مزد ۵ روز کی‌روش برابر است با مزد یکسال سرمربی تیم ملی فوتسال!
درآمد روزانه کی روش از فوتبال ایران از زبان یک پیشکسوت