تاریخ انتشار: 1396/01/17 14:30
اختصاصی| روح صنعت نفت در خونه به خونه دمیده شد؛
کد خبر: 218955

پالس‌هایی که نشان می‌دهند دست نشان خونه به خونه را لیگ برتری می‌کند

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با هدایت نادر دست نشان موفق شد بانتیجه 5-1 تیم مدعی گل گهر سیرجان را شکست دهد.
پالس‌هایی که نشان می‌دهند دست نشان خونه به خونه را لیگ برتری می‌کند

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست نشان به همراه خونه به خونه روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشته است و از مهمترین روزها، می توان به نتایج نوسانی او در 5 دیدار گذشته اشاره کرد و تساوی مقابل اکسین که با گل دقایق پایانی بازیکنان البرزی، پیروزی یاران دست نشان با تساوی عوض شد.

دست نشان گرچه تیمی را تحویل گرفت که خود او را نبسته است و اگر بخواهیم منصفانه به نتایج او بنگریم، درخواهیم یافت که نتایجی که دست نشان کسب کرده مافوق تصور بوده است و او تیم بحران زده بابلی ها را اکنون، به یکی از مدعیان صعود تبدیل کرده است.

همان کاری که دست نشان در صنعت نفت و فصل گذشته صورت داد و تیم بحران زده آبادانی ها را با پیروزی های متعدد به چهار تیم برتر لیگ رساند و در بازی آخر فصل نیز با شکست فجرسپاسی شیراز، آنها به جای شیرازی ها راهی لیگ برتر شدند.

به نحوی می توان گفت عملکرد خیره کننده نادر در صنعت نفت از بازی با نساجی آغاز شد. دیداری که او توانست همشهریان خود را با 4 گل شکست دهد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را برای آبادانی ها به ارمغان آورد.

او اکنون در خونه به خونه نیز همان پالس فصل گذشته را تکرار کرده است و همانند فصل گذشته، در هفته های پایانی لیگ پیروزی پرگل کسب کرد و مهمتر از همه، او تیم مدعی گل گهری را شکست داد که یکی از اصلی ترین رقیبانش برای صعود به لیگ برتر بود.

گویا تاریخ درحال تکرار شدن است و دست نشان قصه ما، اکنون سودای لیگ برتری شدن را با تیم استانش دارد، همانطور که فصل گذشته و در تعجب همگان، صنعت نفت آبادان را بادرایتش به لیگ برتر برد. او می تواند طلسم تیم های مازنی در راه صعود به لیگ برتر را بشکند؟! زمان تنها چیزی است که همه چیز را مشخص خواهد کرد و باید منتظر ماند و شاهد نتایج هفته های بعد وی با خونه به خونه باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dm5jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادر دست نشان: مستحق پیروزی بودیم/ جای هواداران در این پیروزی خالی بود/ به صعود امید داریم
اختصاصی| سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛

هافبک راست دست‌نشان در بازی با گل گهر چه کسی است؟
اختصاصی| زوج خیری یا استفاده از یاغی؟؛

مربیانی که از صعود باز ماندند+عکس
اختصاصی| پرونده اکسین و خونه به خونه بسته شد؛