تاریخ انتشار: 1396/01/15 20:50
اختصاصی| زوج خیری یا استفاده از یاغی؟؛
کد خبر: 219357

هافبک راست دست‌نشان در بازی با گل گهر چه کسی است؟

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران فردا (چهارشنبه) در خانه به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.
هافبک راست دست‌نشان در بازی با گل گهر چه کسی است؟

به گزارش فرتاک ورزشی از بابل، هافبک و یا وینگر راست خونه به خونه در این فصل بارها دچار تغییر شده است و علیرضا مرزبان و نادر دست نشان، از بازیکنان متعددی در این پست استفاده کرده اند و همین امر سبب شده تیم دست نشان در این پست، به تعادل دست پیدا نکند.

از بازی کردن برادران خیری (هادی-مهدی) تا سعید صادقی و روح الله باقری در این پست به میدان رفته اند، اما بازی این هفته خونه به خونه با گل گهر، جدالی 6 امتیازی برای وینگو بگوویچ و نادر دست نشان محسوب می شود زیرا اگر بگوویچ ببازد، دست نشان خود را در بالای جدول خواهد دید و به همین منوال، امیدواری اش نسبت به صعود دوچندان می شود. و در آن سو، به نحوی با پیروزی گل گهر مقابل خونه به خونه، بگوویچ بیش از 80درصد راه صعود را طی خواهد کرد.

در بازی فردا خونه به خونه و گل گهر، بهترین تصمیم جناح راست خونه به خونه بی شک برادران خیری خواهند بود. برادرانی که به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می کنند و با هر نفوذ، یک موقعیت خوب برای تیمشان خلق می کنند. البته نباید از نام مجتبی رمضانی، یاغی مازندران نیز به همین راحتی عبور کنیم. او مقابل اکسین البرز نیز به صورت فیکس برای خونه به خونه بازی کرد و رغیب سرسخت برادران خیری محسوب می شود و باید دید دست نشان، به برادران خیری در بازی فردا اعتماد می کند، یا به یاغی مازندران فرصت خودنمایی می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv86n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربیانی که از صعود باز ماندند+عکس
اختصاصی| پرونده اکسین و خونه به خونه بسته شد؛

سرنوشت دست نشان در گرو اِل مازنو
اختصاصی| یادداشتی در مورد مرد کهنه کار لیگ یگ؛

سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست
اختصاصی| راست بابلی ها با برادران خیری تضمین است؛