تاریخ انتشار: 1395/06/02 12:36
گواردیولادر مصاحبه با خبرنگاران:
کد خبر: 266807

هارت می‌تواند از سیتی جدا شود

جو هارت، دروازه بان ملی پوش منچسترسیتی به دلیل نیمکت نشینی قصد جدایی از این تیم را دارد.
هارت می‌تواند از سیتی جدا شود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، دیگر بر همگان ثابت شده است که پپ گواردیولا، سرمربی جدید سیتی، اعتقادی به جو هارت ندارد و ویلی کابایرو را به وی ترجیح می دهد. شایعات حاکی از آن هستند که کلودیو براوو به زودی به سیتی خواهد آمد و هارت چاره ای جز ترک این تیم ندارد.

 

7anDSyja7Diu

 

گواردیولا در نشست خبری امروز خود در همین رابطه گفت:" شکی نیست که من خوشحالی و رضایت همه بازیکنانم را می خواهم. دوست ندارم هیچ بازیکنی بر خلاف میلش در سیتی بماند. همه بازیکنان اینجا قرارداد دارند و اگر تصمیم دارند که بمانند که خواهند ماند اما همه از شرایطشان آگاهی دارند چون با تک تک بازیکنان در مورد دیدگاه هایم صحبت کرده ام. بازیکنانم می دانند که در ایده های من چه جایگاهی دارند.

 

اگر بازیکنی جدا شود بدین خاطر است که دوست داشته بیشتر بازی کند. ما کار با آنهایی که باقی خواهند ماند ادامه می دهیم و باهم برای کسب موفقیت تلاش خواهیم کرد. هر بازیکنی دوست دارد بماند در غیر این صورت می تواند سیتی را ترک کند. تنها به جو هارت اشاره ندارم و منظورم به همه بازیکنان است.

 

من اولین باری که جو هارت را در چین دیدم با او حرف زدم، برای شخصیت او به عنوان یک دروازه بان احترام زیادی قائلم. او دروازه بان با ارزشی است. تا 31 آگوست هر اتفاقی می تواند رخ دهد. اگر جو خواهان ماندن در اینجا باشد باید برای جایگاهش بجنگد."

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqwyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برخورد قاطع گواردیولا با جو هارت