تاریخ انتشار: 1397/07/16 21:27
سرمربی استقلال اهواز در گفتگو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 127055

هرمزی : دیگر نمیتوانم با استقلال همکاری کنم / امیدوارم مسئولین به فکر استقلال اهواز باشند

هرمزی : دیگر نمیتوانم با استقلال همکاری کنم / امیدوارم مسئولین به فکر استقلال اهواز باشند

داریوش هرمزی سرمربی باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی برابر شهرداری بم گفت :

مقابل شهرداری بم با ارائه یک بازی حساب شده میتوانستیم گل های بیشتری به‌ثمر برسانیم، شهرداری بم نیز تیم بسیار خوبی بود، بمی ها تیم با شخصیتی هستند، رفتارهای تاکتیکی خوبی داشتند.

هرمزی افزود : در دقیقه 56 با اخراج دروازبان ده نفره شدیم، و مجبور شدیم از دروازبان جوانان خودمان استفاده کنیم، بعد از اخراج نیز با غیرتی که بازیکنان داشتند توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و حتی موقعیت گل نیز داشتیم که در نهایت با همان یک گل پیروز شدیم.

سرمربی استقلال اهواز در ادامه گفت : با توجه به شرایط بدی که داریم دیگر نمیتوانم با استقلال همکاری کنم، چون این مشکلات روی بازیکنان تیم فشار میاورد، بازیکنانی که با تمام توان برای نام استقلال و برای استان خوزستان تلاش میکنند، اما برای کسی این تلاش مهم نیست.

وی افزود : با توجه به مشکلاتی که استان خوزستان دارد، جمعی از جوانان این استان برای فوتبال خوزستان تلاش میکنند که هیچ اهمیتی به آن ها نمیدهند، مسئولین استان اگر این تلاش جوانان خوزستانی برایشان مهم است بیایند، کمک کنند به تیمی که طرفداران بیشتری نسبت به فولاد و استقلال خوزستان که در لیگ برتر حاضر هستند دارد.

 مدیرعامل تیم و دیگر دوستان تمام تلاش خودشان را برای موفقیت تیم انجام میدهند اما نیاز به کمک مسئولین وجود دارد، چرا که این تیم بومی است و این بازیکنان بچه‌های همین استان هستند.

سرمربی استقلال اهواز در پایان افزود : امیدوارم مسئولین به فکر استقلال اهواز باشند تا این تیم مردمی در ادمه راه به مشکل نخورد و با قدرت به کار خود ادامه بدهد.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvylp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ سرمربی جدید تیم دسته دومی استقلال اهواز معرفی شد

هرمزی در پی جبران / سرخ ها به دنبال دبل!
پیش بازی استقلال اهواز -شهرداری بم