تاریخ انتشار: 1397/11/26 21:41
از اینکه در دربی گل زدم خوشحالم؛
کد خبر: 109931

محمدحسین کریم‌زاده: می‌توانستیم بیشتر به قشقایی گل بزنیم

وینگر تیم فوتبال فجرسپاسی معتقد است که آنها برای موفقیت بازی به بازی پیش می‌روند.
محمدحسین کریم‌زاده: می‌توانستیم بیشتر به قشقایی گل بزنیم

محمدحسین کریم زاده وینگر تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در خصوص بازی با قشقایی گفت: خداروشکر خیلی بازی خوبی بود و بیست دقیقه اول بازی کاملا در دست ما بود اما کم کم تیم حریف هم توانست برای ده دقیقه سوار بر بازی شود و دوباره بعد آن بازی دست ما بود اما در نود دقیقه می توان گفت که بازی پایاپایی بود و بیشتر هم می توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه نشد.

وی درخصوص عملکردش در این فصل گفت: من در چهار، پنج بازی اول نتوانستم به طور فیکس بازی کنم و از نیمه دوم به میدان می‌آمدم اما رفته رفته خداروشکر توانستم به طور فیکس بازی کنم و الان هم که آقای مهابادی به من اعتماد دارند و به عنوان بازیکن فیکس به من بازی می دهند و من فکر کنم از بازی ششم به بعد در نیم فصل اول توانستم به ترکیب ثابت تیم راه پیدا کنم.

کریم‌زاده درخصوص گلی که به ثمر رساند گفت: خیلی خوشحال شدم که در این بازی توانستم گل بزنم و خیلی از هواداران بابت این گلم خوش حال شدند و خداروشکر می کنم بابت اینکه توانستم گل بزنم و انشالله که این روند ادامه دار باشد و بتوانم کمک کنم به تیمم و در گلی که زدم تمامی بچه های تیم نقش داشتند و تلاش کردند.

وینگر فجرسپاسی در خاتمه عنوان داشت: ما در فکرمان هست که صعود کنیم. ما بازی به بازی به سه امتیاز فکر می کنیم و انشالله که بتوانیم صعود کنیم به لیگ برتر و برای رسیدن به این هدفت تمام تلاشمان را می کنیم. همچنین دست هوادارانمان درد نکند که حمایتمان کردند و در تمام بازی ها تشویقمان کردند و همچنین از کادرفنی و بازیکن ها که دارند تمام تلاششان را می کنند و همچنین از مدیرعامل و کارکنان باشگاه که بدون هیچ حمایتی دارند تمام تلاششان را می کنند که بچه ها هم از نظر مالی و هم از  نظر امکانات به آن چیزی که می خواهند برسند تشکر می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwg5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدحسین کریم زاده: باید بیشتر از 2 گل به خونه به خونه می‌زدیم/ اول روی من خطای پنالتی شد بعد روی سید جلال