تاریخ انتشار: 1397/11/12 19:54
کد خبر: 111631

گواردیولا: آرسنال حریف دشواری است؛ بازیکنان منچسترسیتی می‌دانند که باید سطح بازی خود را ارتقا بدهند

گواردیولا می‌گوید که شکست منچسترسیتی مقابل نیوکاسل نشان داد که برخلاف تصورات مردم، تیم‌های پر ستاره هم با چالش‌های زیادی رو به رو هستند.
گواردیولا: آرسنال حریف دشواری است؛ بازیکنان منچسترسیتی می‌دانند که باید سطح بازی خود را ارتقا بدهند

پپ گواردیولا در نشست خبری خود قبل از بازی با آرسنال حضور یافت و آخرین وضعیت تیمش را برای خبرنگاران تشریح کرد.

به گزارش MEN، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در ابتدا در خصوص وضعیت بنجامین مندی توضیح داد:

 واقعا خبر ندارم. پس از دقایقی بازی مقابل بورتون، ۲-۳ روز تمرین نکرد و طی دو روز گذشته به تمرینات برگشته است. وضعیت او به صورت روزانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. ضمن این که انتظار داریم امروز وینسنت (کمپانی) هم تمرین کند اما خبری از زمان بازگشت او به مسابقات نداریم.

فرم کوین دی بروین

 وقتی تیم خوب بازی کند، تمامی بازیکنان در سطح بالایی بازی می‌کنند. باید خوب بازی کنیم تا احتمال درخشش انفرادی بازیکنان هم افزایش یابد. 

رویکرد تیم مقابل آرسنال

 باید سطح بازی خودمان را ارتقا بدهیم. پس از بازی قبلی، نیاز است که تمرکز خودمان را حفظ کنیم. 

توئیت کایل واکر

 من کنترلی روی شبکه‌های اجتماعی ندارم. فکر نمی‌کنم این انگیزه‌ای به حساب بیاید؛ انگیزه تیم بر روی برنده شدن در بازی‌ها است، نه یک توئیت. انگیزه مبتنی بر بازی خود ما است. 

واکنش به شکست مقابل نیوکاسل

 اگر ۵ یا ۶ روز هم فرصت داشتیم، همین بود؛ باید پیشرفت کنیم. تمرکز ما باید روی بازی خودمان باشد. بازی را آنالیز کردیم، حرف زدیم، دیدیم که در چه نقاطی باید بهتر شویم و مقابل تیمی مثل نیوکاسل، باید از چه راهی حمله کنیم. مقابل آرسنال، اوضاع کاملا متفاوت خواهد بود. 

 هفته‌ بزرگ پیش رو؟

 شرایطی که در این هفته داریم، مشابه ۲-۳ ماه گذشته است. تنها چیزی که می‌دانم این است که پس از کسب نتایج منفی، چالش ما بر سر تمرکز روی بازی است؛ بازی کردن و بازی کردن و بازی کردن. ذهنیت باید این باشد که هنوز در یکم فوریه هستیم و خیلی از اتفاقات می‌تواند بیافتد. بازیکنان می‌دانند که باید سطح خودمان را بالا بکشیم.

 اونای امری و آرسنال

 اوضاع خیلی خوب است. در فصل جدید با بازیکنان جدید کار می‌کند. او در هر جایی حضور داشته، دست به کارهای خارق العاده‌ای زده است. او کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد. آن‌ها خط میانی جذابی متشکل از (گرانیت) ژاکا و (لوکاس) توریرا دارند. جلوی زمین هم (الکساندر) لاکازت و (پیر امریک) اوبامیانگ هستند. آن‌ها حریف دشواری هستند. 

انگیزه قهرمانی

 نمی‌توانم در مورد لیورپول پاسخ بدهم. ما از نمایش قبلی رضایت نداریم؛ این را بلافاصله در بین دو نیمه و پس از بازی می‌دانستیم. اما اگر انگیزه‌ای نباشد، اینجا حضور نداشتیم. وقتی مردم از تیم بی نقص و شکست ناپذیر حرف می‌زنند، باید این فرایند را هم در نظر بگیرند. هر بازی چالشی است تا ببینیم چطور می‌توانیم بهتر کار کنیم و حریفان را شکست بدهیم. یونایتد و تمامی تیم‌های حاضر در تاپ سیکس، این هفته کار دشواری را برای پیروزی در بازی‌های خود داشتند. بازی‌های زیادی وجود دارد و تحمل کردن در این روند، سخت است. این چالشی است که با آن رو به رو هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzxqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا:تیم ما جای اشتباه بسیار کمی دارد!