تاریخ انتشار: 1396/11/08 23:36
اختصاصی|
کد خبر: 162482

لیگ یک/ ایرانجوان بدتر از راه‌آهن؛ 360 دقیقه بدون گل‌زده برای بوشهری‌های مدعی سقوط!

ایرانجوان بوشهر در راه ثبت رکوردی عجیب و غریب است.
لیگ یک/ ایرانجوان بدتر از راه‌آهن؛ 360 دقیقه بدون گل‌زده برای بوشهری‌های مدعی سقوط!

 ایرانجوان بوشهر در چهارمین بازی خود در دور برگشت مسابقات لیگ یک به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که در دیداری بد برای بوشهری‌ها، بازی را 2-0 به تیم ماشین سازی واگذار کرد تا در دیداری 6 امتیازی، اندک امیدشان به بقاء در لیگ به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

ایرانجوان نیم فصل دوم، سرشار از نقاط ضعف فنی است اما اگر بحث فنی را کنار بگذاریم، به آمار و ارقام این تیم در نیم فصل دوم می‌رسیم که فاجعه‌بار بوده است. باورتان می‌شود ایرانجوان در نیم فصل دوم حتی یک امتیاز نیز کسب نکرده است و هر 4 دیدار خود در نیم فصل دوم را واگذار کرده است! بوشهری‌ها در این 4 دیدار، حتی یک بار نیز موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده‌اند و آمار آنها از راه‌آهن نیز بدتر است زیرا راه‌آهن در نیم فصل دوم حداقل گل زده است اما بوشهری‌ها در این کار نیز ناتوان بوده‌اند.

آخرین گل ایرانجوان در لیگ مقابل تیم مس کرمان زده است که زننده آن احمد الجبوری است که در نیم فصل دوم در نساجی عضویت دارد. بهترین گلزن تیم ایرانجوان یعنی اویس کردجهان با 9 گل زده و 2 پاس گل نیز به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قهر کرده و در خانه می‌باشد تا این تیم ریشه‌دار و دوست‌داشتی، هر روز به لیگ دو نزدیک‌تر شود.

اگر بازی ایرانجوان با استقلال در جام حذفی که در در تعطیلات نیم فصل دوم نیز محاسبه کنیم، بوشهری‌ها 450 دقیقه است که گلی را نزدند و فقر گلزنی در جنوب ایران بی‌داد می‌کند. ایرانجوان با باخت مقابل ماشین سازی همان 18 امتیازه باقی ماند و در رده شانزدهم جدول جای گرفت تا یکی از سه مدعی سقوط به لیگ دو باقی بماند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7kee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلگرم و شاگردانش حرفی برای گفتن نداشتند/ بیاتی‌نیا نمره مثبت گرفت
تساوی ناامید کننده ایرانجوان در پایتخت؛

دیدار راه‌آهن و ایرانجوان در دستگردی برگزار می‌شود
اختصاصی| به دلیل چمن نامطلب ورزشگاه صباشهر؛

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛