تاریخ انتشار: 1395/10/16 13:44
کد خبر: 237982

پیش بازی بادران-سپیدرود/ دوئل تیم متفاوت ربیعی با نظرمحمدی

هفته هجدهم(هفته اول از دور برگشت) رقابتهای لیگ یک بعد از ۲۳ روز تعطیلی از روز جمعه ۱۷ دی ماه از سر گرفته می شود و سپیدرود قهرمان مقتدر نیم فصل اول به مصاف بادران در ورزشگاه کارگران تهران خواهد رفت.قضاوت این دیدار را علی بای داور گلستانی بر عهده خواهد داشت.
پیش بازی بادران-سپیدرود/ دوئل تیم متفاوت ربیعی با نظرمحمدی

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرود در تعطیلات نیم فصل که البته به دلیل بازی عقب افتاده مقابل اکسین فقط دو هفته فرصت ریکاوری و بدنسازی داشت اردوی شش روزه ای در کردان کرج داشت و تاکنون حضور امیر تیزرو،علی نظیف کار و محمد باقر شعبانی به عنوان دروازه بان قطعی شده است و به نظر نمی رسد البته علی نظرمحمدی در این بازی از بازیکنان جدید استفاده کند و  البته میلاد پورمحسن نیز با دریافت رضایت نامه راهی گل گهر سیرجان شده است.دو برد ۱-۰ مقابل مس کرمان در کردان و شاهین انزلی در رشت حاصل دیدارهای دوستانه سپیدرود در این مدت بوده است و به نظر می رسد سپیدرود میتواند در نیم فصل دوم نیز شانس نخست صعود به لیگ برتر باشد.

البته مشکلات مالکیتی و مدیریتی سپیدرود همچنان به قوت خود باقی مانده و مشخص نیست که چرا در رشت برای تیم اول لیگ یک کسی اهمیتی نمی دهد.

در آن سوی میدان تیم بادران تهران که محد ربیعی را بعد از برکناری اکبر میثاقیان روی نیمکت خود می بینید با جذب بازیکنانی مثل میلاد سلیمان فلاح،امیر میر بزرگی و رضا درویشی و ابراهیم صالحی به خوبی خود را تقویت کرده است و می تواند حتی از مدعیان باشد.این تیم نیز اردوی یک هفته ای در جزیره کیش برگزار نمود و در دیدار دوستانه ای با نتیجه ۲-۱ مغلوب پیکان لیگ برتری شد.

شنیدن اسم بادران برای هواداران سپیدرود همواره لحظان لذت بخش صعود به لیگ یک و گل جاودانه حامد حاجتی در ۲۶ اردیبهشت در جهنم عضدی را تداعی می کند و اینکه این تیم متمول تهرانی با صرف هزینه های فراوان نتوانسته بود صعود کند ولی با خرید امتیاز پارسه تهران توانستند در لیگ یک شرکت کنند

بازی رفت دو تیم در هفته نخست لیگ یک با تک گل سهیل حق شناس به سود سپیدرود خاتمه یافته بود و خیلی ها امیدوارند سپیدرود با برد در این بازی موفق به هت تریک برد مقابل بادران شود.

فصل قبل و در نخستین بازی مرحله دوم لیگ یک این دو تیم در همین ورزشگاه مقابل هم قرار گرفتند که در دیداری جنجالی بادران با یک گل موفق به برد سپیدرود شد و علی نظرمحمدی بعد از این شکست جای خود را به فرشاد پیوس داد.

در حال حاضر سپیدرود با ۳۴ امتیاز در صدر قرار دارد و بادران با ۱۰ اختلاف نسبت به سپیدرود با ۲۴ امتیاز در مکان نهم قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8dmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-اکسین/ به یاد برف بازی های شبانه!