تاریخ انتشار: 1395/10/12 23:52
کد خبر: 238758

ابهام در وضعیت پنج دفاع چپ کلاسیک لیگ یک

وضعیت پنج مدافع چپ کلاسیک لیگ یک، در نقل و انتقالات این لیگ همچنان مبهم است.
ابهام در وضعیت پنج دفاع چپ کلاسیک لیگ یک

به گزارش فرتاک ورزشی، زمانی داشتن یک مدافع چپ کلاسیک آرزوی هر تیمی بود و حال، اکثر تیم های لیگ یکی، از این نعمت برخوردار هستند و بازیکنانشان مورد توجه تیم های مختلفی قرار دارند که در اینجا به پنج دفاچ چپ نگاه می اندازیم.

امیر منصوریان(خیبر خرم آباد)

منصوریان که با این تیم قرارداد دو ساله ای دارد، در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادات خوبی به دستش رسیده است و با پایان فصل، قراردادش نیز با خیبر تمام می شود و درحالی که تیم خیبر خروج وی را در نقل و انتقالات تکذیب کرده است، اما احتمال فسخ قرارداد و پیوستن به یک تیم متمول داده می شود.

اویس کردجهان(راه آهن)

بهترین دفاع چپ فصل گذشته لیگ یک که از لیگ برتر نیز پیشنهاداتی داشت، تصمیم گرفت تا در تهران و در تیم راه آهن بازی کند و درحالی که یک پیشنهاد مناسب از آلومینیوم اراک به دستش رسیده بود، به پیشنهاد پاشازاده لبیک گفت و به راه آهن پیوست و حال که این تیم اوضاع چندان مناسبی ندارد، ساز جدایی کوک کرده و به احتمال فراوان به ایرانجوان باز خواهد گشت.

شایان مصلح(سپیدرود رشت)

بهترین دفاع چپ این فصل لیگ یک و یا به قول دیگر، پدیده این فصل لیگ یک که برانکو را نیز با درخشش شگفت زده کرده است، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است و از وی به عنوان محمد انصاری دوم یاد می شود. گرچه مصلح اجازه ورود به تیم جدید را به نظرمحمدی واگذار کرده است، اما احتمال این انتقال خیلی زیاد است و باتوجه به اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد، مصلح را باید یک پرسپولیسی بدانیم.

رضا بلیوند(ایرانجوان)

بلیوند که قرار بود به عنوان بازیکن زیر 23 سال به ماشین سازی تبریز منتقل شود، این باشگاه در پیامی رسما از این خرید منصرف شد و به وی اعلام کرد که جایی در این تیم ندارد و باتوجه به اینکه این مدافع چپ جوان زیر 23 سال است، احتمال حضورش در لیگ برتر فراوان است و این درحالی است که بلیوند با ایرانجوان قرارداد دارد و باید دید چه سرنوشتی برایش رقم خواهد خورد.

علیرضا محمودی(مس رفسنجان)

محمودی که در این فصل یکی از خوب های مس بود، از نظر برخی از کارشناسان لیگ یک، بهترین بازیکن این پست بوده و یکی از بازیکنان جوانی است که آینده خوبی دارد. پیشنهاد از لیگ برتر سبب شده تا او وسوسه حضور در لیگ برتر شود و این درحالی است که محمودی با مس قرارداد دارد و باید دید وی نیز مانند بلیوند، دچار چه سرنوشتی می شود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8prp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیبیه باشگاه ماشین سازی تبریز درخصوص جذب بازیکن ایرانجوان