تاریخ انتشار: 1395/09/22 14:08
کد خبر: 243482

بررسی وضعیت تیم های شاهین و شهرداری ماهشهر در لیگ دو

رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 37 تیم در سه گروه پیگیری می‌شود تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی لیگ دسته دوم و تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته سوم مشخص شود.
بررسی وضعیت تیم های شاهین و شهرداری ماهشهر در لیگ دو

به گزارش فرتاک ورزشی، استان خوزستان با هفت نماینده در این مسابقات حضوری پررنگ دارد،طبق آئین‌نامه برگزاری لیگ دسته دوم، از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی راه می‌یابند و چهار تیم از هر گروه نیز به دسته سوم سقوط می‌کنند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به شرایط دو نماینده فوتبال شهرستان ماهشهر حاضر در این مسابقات.

گروه دو(B)

شهرداری ماهشهر که هدایت آن را عبدالمجید باقری نیا و کادرفنی کارگشته و باتجربه خوزستانی در اختیار دارد فصل را با پیروزی پرگل و امیدوارکننده برابر تیم استقلال آبی ب تهران آغاز کرده بود، در ادامه مسابقات عملکرد متوسطی ارائه کرده و هم‌اکنون در رده هفتم جدول قرار گرفته است. تیم شهرداری ماهشهر با تیم نهم جدول که به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند، از نظر امتیاز برابر است و به‌همین دلیل مانند دیگر تیم‌های خوزستانی حاضر در گروه دوم خطر سقوط را حس می‌کند. شهرداری اگر در دور برگشت نتایج بهتری کسب کند، شاید شانس راه‌یابی به مرحله بعدی را نیز پیدا کند، اما فعلاً به منطقه سقوط نزدیک‌تر است.

گروه سه(C)

تنها نماینده خوزستان در گروه سوم شرایطی مشابه با خوزستانی‌های حاضر در گروه دوم دارد و در منطقه سقوط منتظر دور برگشت این مرحله از رقابت‌هاست.

شاهین ماهشهر که با هدایت موسی قنواتی مربی جوان ماهشهری توانسته بود به لیگ دو فوتبال کشورصعود کند هفته گذشته برای نخستین بار در دیدارهای خانگی متحمل شکست شد، در بازی‌های خارج از خانه عملکرد مطلوبی نداشته و در شش بازی بیرون از استان متحمل پنج باخت و یک تساوی شده است. شاهینی‌های ماهشهر که در رده نهم جدول گروه سوم در خطر سقوط قرار گرفته‌اند، اگر نوار ناکامی در خارج از خانه را قطع کنند و در دیدارهای خانگی نیز حداکثر امتیازات را به‌دست بیاورند، ضمن خروج از منطقه سقوط می‌توانند به صعود نیز فکر کنند، چرا که فاصله امتیازات بین تیم‌های چهارم تا نهم جدول این گروه زیاد نیست.

نویسنده: جعفر ابوشهید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8z8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شهرداری ماهشهر برابر بادران نوین در دیدار معوقه لیگ دو

تصاویر/ دیدار سردار بوکان-شاهین ماهشهر(2-1)
از نگاه دوربین کمال میرزااحمدی