تاریخ انتشار: 1398/11/01 23:47
چلسی - آرسنال؛
کد خبر: 73758

مصاف چلسی و آرسنال با تفکرات لمپارد و آرتتا در استامفورد بریدج

تا ساعاتی دیگر چلسی و آرسنال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیسی رو در روی همدیگر قرار خواهند گرفت.
مصاف چلسی و آرسنال با تفکرات لمپارد و آرتتا در استامفورد بریدج

دیدار دو تیم چلسی و آرسنال از ساعت 23:45 دقیقه به وقت ایران در استادیوم استامفورد بریدج با سوت استوارت اتول آغاز خواهد شد.

فرانک لمپارد پیش از دیدار با توپچی های لندن در کنفرانس خبری این گونه به خبرنگاران پاسخ داده است:

در مورد وضعیت ریس جیمز و آلونسو؟ او از ناحیه پشت زانوش مصدوم شد. بدتر از اون چیزی که میتونست بشه نشد و برای بازی فردا شانس بازی داره اما فردا باید تصمیم بگیرم. او در شروع فصل مصدومیت داشت و امیدوارم فردا بتونه برگرده. بله، آلونسو مشکلی ندارد.

به مهاجم نیاز دارید؟ کمی باعث مشکل بوده است ولی وجود مهاجم لزوما باعث تسریع در کارها نمیشود.

مشکل ذهنی دارین؟ فقط نیمخوام بگم همین مشکل رو داریم و خیلی چیزها هست. شما فقط غریزه کشنده بودن و حفظ خونسردی رو میبینین. شما باید این رو تمرین کنین و ما نیاز داریم که بهتر بشیم. اگر نتونیم اینکار رو بکنیم نمیشه بلندپروازی کنیم.

در مورد نقل و انتقالات؟ چیز قریب الوقوعی نداریم.

در مورد کاوانی؟ او بازیکن بسیار خوبی هست و ذهنیت و رفتار او را دوست دارم. در مورد شرایطش چیزی نمیدونم ولی او باتجربس اما بازیکن های دیگه ای هم این شرایط رو دارند.

در مورد ژیرو و موزس؟ در مورد اولی چیز زیادی نمیتونم بگم. در مورد موزس او با این دیدگاه که به جای دیگری میره به تیم برخواهد گشت. مذاکرات در حال انجام هست.

در مورد کپا؟ همیشه از بازیکنانم حمایت میکنم و در مورد او هم شرایط همینطور هست. بعضی وقت ها او سیوهای خوبی انجام میدهد و بعضی وقت ها حس میکند باید کار میکرد.

در بین بازی ها به زمان بیشتری نیاز دارین؟ مطمئن نیستم چون شرایطمون مثل آرسنال هست. هر بازی دشوار هست و شما میخواین حستون رو تغییر بدین.

در مورد مشکلات آرسنال؟ این لیگ بسیار رقابتی هست. میدونم که آنها تیم خوبی هستن و بازیکنان خوبی دارن و از وقتی آرتتا اومده شرایطشون تغییر کرده و ما باید در بهترین شرایطمون باشیم.

در مورد نقل و انتقالات؟ برای خرید با دید بلند مدت شرایط دشوار هست. گزینه های زیادی وجود نداره و از دید کوتاه مدت چیزی هست که الان به دنبال آن هستیم.

تاثیر آرتتا در تیم؟ همانطور که گفتم تاثیرش بسیار ناگهانی و سریع بود و وقتی در مقابلشون بازی کردیم این تاثیر رو حس کردیم. او مربی خوبی هست و به زمان نیاز داره.

با کپا صحبتی انجام دادی؟ صحبت مستقیمی با او انجام ندادم. در مورد این واقعیت که مثل میکروسکوپ ریز بشیم حساس هستم. این شرایط برای همه بازیکنا هست. تلاش میکنم به جلو حرکتشون بدم. او دروازه بان خوبی هست و لحظاتی بوده که سیوهاش باعث شده امتیاز بگیریم.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال هم در کنفرانس خبری پیش از بازی با آبی های لندن در مورد بازی به خبرنگاران این گونه جواب داده است:

از بازی قبل برابر چلسی تا به حال چه یاد گرفتید؟

احساس میکنم یک ماه از آن بازی گذشته. خیلی چیزها از آن بازی تغییر کرده. کمی توانستیم رابطه مان با هواداران را بهتر کنیم که خیلی برایمان مهم است. از نظر نتیجه شرایط میتوانست متفاوت باشد. فکر میکنم خیلی بدشانس بودیم.

در ۵ بازی اخیر گل اول رو زدید ولی دو بازی رو بردید...

طوری که دو گل اخیر را دریافت کردیم ناراحت کننده بود. بعد گل اول باید جاه طلب باشیم و گل دوم و سوم رو بزنیم.

نقش ادی انکتیا در تیم؟

به شرایط تیم بستگی دارد. او بازیکن جوانی است اما باید با او مثل بقیه بازیکنان برخورد کنم. وقتی لیاقتش را دارد بازی میکند.

لاکازت گفته باید چرک تر بازی کنیم...

بله فکر میکنم میتوانیم کاری کنیم که حریف بیشتر تحت فشار قرار بگیرد و بازی رو بهتر کنترل کنیم.

از بازی قبلی برابر چلسی چه یاد گرفتید؟

طوری که در ۳۵ دقیقه اول بازی کردیم را دوست داشتم. طوری که در آن دقایق حمله کردیم و آنها را تحت فشار گذاشتیم. بعد از آن دچار مشکل شدیم. آنها سیستمشان را عوض کردند. ما در دفاع فرو رفتیم اما موقعیت گل دریافت نکردیم. از نظر فیزیکی نتوانستیم این روند را تا پایان حفظ کنیم.

سه شنبه چطور بازی میکنیم؟

هدف من این است که هر جا برویم با شیوه بازی خودمان ببریم. هر بازی هم همین هدف را داریم.

آیا بردن این بازی برای شانس سهمیه حیاتیست؟

برای جنگ سهمیه این بازی خیلی خیلی مهم است. بازی خانگی مان هم خیلی مهم بود و خیلی نزدیک به برد بودیم. فردا باید ببریم.

به خرید نزدیک هستیم؟

هنوز شرایط همان است که آخر هفته بود.

کورزوا؟

خبر جدیدی درباره هیچ بازیکنی ندارم.

ممکن است ژانویه را بدون خرید بگذرانیم؟

بله احتمال دارد.

اگر خرید نکنیم ناراحت میشوید؟

باید وقتی خرید کنیم که بتوانیم بازیکنی پیدا کنیم که بتواند به تیم کمک کند نه اینکه صرفا خرید کرده باشیم.

سهمیه لیگ قهرمانان؟

امسال لیگ خیلی رقابتی است و به همین دلیل است که اختلاف امتیاز ها زیاد نیست. هنوز چهار ماه داریم و اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد. بازیهای مستقیم زیادی با تیم های بالای جدول داریم و ممکن است جدول تغییر کند.

تمرکز روی پرمیرلیگ بهتر است یا لیگ اروپا؟

هنوز معلوم نیست. از نظر من باید هر روز کار کنیم تا بازیکنان پیشرفت کنند و با ایده های ما مطابقت پیدا کنند. اینکه دورتر از این را نگاه کنیم غیرواقع گرایانه است.

مارتینلی به اردوی تیم ملی برزیل خواهد رفت؟

در این مورد با گابی و باشگاه در حال صحبت هستیم. وقتی اطلاعات داشتیم شما را در جریان خواهیم گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jd65p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال و هراس از یک آنتی رکورد