تاریخ انتشار: 1395/11/17 22:46
کد خبر: 231134

پشت پرده شرایط وخیم پرسپولیس افشا شد

پرسپولیس در حالی به صدرنشین مطلق لیگ تبدیل شده که بازیکنان و برانکو سعی می‌کنند با سیلی صورتشان را سرخ نگه‌دارند.
پشت پرده شرایط وخیم پرسپولیس افشا شد

آرامشی که هواداران در ظاهر پرسپولیس می‌بینند با آنچه که در درون این تیم در جریان است اختلاف فاحشی دارد. مشکلات مالی و توجیهات طاهری مبنی بر اینکه به خاطر این مسایل ناراحتی قلبی گرفته، دیگر برای این بازیکنان تکراری شده است. حتی تهدید مسوولان تیم هم دیگر شاگردان برانکو را آرام نمی‌کند.  حتی شنیده می‌شود بزرگ‌ترهای تیم به طاهری پیغام داده‌اند وقتی پول نداری سر تمرین هم نیا. اگر این پیغام واقعیت داشته باشد، شکاف عمیقی بین بازیکنان و مدیریت باشگاه به وجود آمده است. پرسپولیس طی چهار ماه گذشته هیچ دریافتی نداشته است و بازیکنان پرسپولیس معتقدند مدیران باشگاه طوری با آنها رفتار می‌کنند انگار تیم در آستانه سقوط قرار گرفته. سیدجلال حسینی که خیلی اهل مصاحبه نیست، به عنوان کاپیتان تیم بارها به طاهری زنگ زده و از طریق ترکاشوند و حتی خوردبین پیغام فرستاده چرا مشکلات مالی بازیکنان را حل نمی‌کنید. بازیکنان پرسپولیس که تاکنون 40درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند حتی پاداشی هم که برای آنها در نظر گرفته شده را به طور کامل در این چند بازی گذشته دریافت نکرده‌اند و همین موضوع صدای بازیکنان را درآورده است.

 

پارسال همین موقع‌ها بود که محسن بنگر در مصاحبه‌ای جنجالی خطاب به طاهری و باشگاه عنوان کرد آقایان مثل بازیکنان به تعطیلات نیم‌فصل رفته‌اند و برایشان مسایل مالی بازیکنان مهم نیست. همان زمان پرونده بنگر در پرسپولیس بسته شد و برانکو هم نتوانست جلوی بایکوت شدن کاپیتان پرسپولیس را بگیرد. بنگر در آخر فصل از پرسپولیس جدا شد و علی‌رغم میل باطنی به تراکتور پیوست. باشگاه فراتر از برانکو تصمیم می‌گیرد و همان‌طور که بنگر را در لیست مازاد قرار داد و اوکراینی‌ها را جذب کرد حالا هم یک تصمیم وحشتناک در ذهن‌شان دارند و آن جدایی سیدجلال از پرسپولیس در پایان فصل است. گویا حالا هم اعتراض‌های کاپیتان جلال به مذاق طاهری خوش نیامده و گفته اگر بر مسند مدیریت پرسپولیس بماند دیگر حاضر نیست با سیدجلال کار کند.

 

این در حالی است که سیدجلال در طول این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای در پرسپولیس داشته و به عنوان کاپیتان برای موفقیت این تیم دست به هر تلاشی زده است. در همین زمینه گفته می‌شود دیگر بازیکنان تیم مانند مسلمان، ماهینی و بیرانوند هم از شرایط مالی حسابی گله‌مند هستند و پشت کاپیتان جلال درآمده‌اند. حال باید دید پرسپولیسی‌ها بعد از داربی سکوت‌شان را خواهند شکست و علیه طاهری مصاحبه خواهند کرد یا نه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg8pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس لو رفت