تاریخ انتشار: 1396/09/18 19:01
تعداد اندکی هوادار بی‌پروا داریم؛
کد خبر: 170158

دست‌نشان: باران‌چشمه به پرافتخارترین تیم شمال نگاه ویژه‌ای داشته باشد/ استادیوم شهرداری تبریز استاندارد نیست

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: سردار باران چشمه نباید تیم پرافتخار شمال را فراموش کند.
دست‌نشان: باران‌چشمه به پرافتخارترین تیم شمال نگاه ویژه‌ای داشته باشد/ استادیوم شهرداری تبریز استاندارد نیست

 نادر دست نشان سرمربی ملوان در پایان دیدار با شهرداری تبریز گفت  بازی با شهرداری بسیار سخت بود و برای پیروزی به میدان آمده بودند و یک بازی انتحاری کامل را انجام دادند و به جز پیروزی چیز دیگری نمی خواستند بچه های ما خیلی خوش فکر و جانانه دفاع کردند و  هم حملات خیلی خوبی داشتیم کمی با دقت تر بودیم باز هم می توانستیم گل بزنیم یه پنالتی که برای ما رخ داد که داور تشخیص نداد.

وی در ادامه گفت: این استادیوم بدلیل نااستاندارد بودن و دخالت یکسری عوامل خارج زمین فشار زیادی را به داور تحمیل میکرد بازیکنان ما بسیار خوب در مقابل همه این مشکلات دوام آوردند به همه هوادارانی که عاشقانه تیم ملوان را دوست دارند و حمایت می کنند تبریک میگویم.

وی افزود: از مسئولین شهری بندر انزلی خواهش میکنم که فکر اساسی برای ملوان بکنند حسین شنانی و امین جهان کهن خواهان جدایی از ملوان هستند بدلیل اینکه نه پولی در ملوان میگیرند و نه آرامشی را احساس میکنند و قانون هم به آنها اجازه جدایی می دهد . من از نماینده مردم انزلی که خیلی برای ملوان زحمت کشید از فرماندار بندرانزلی و سایر مسئولین خواهش میکنم که ترتیبی اتخاذ کنند تا ما همچنان بتوانیم خوشحالی را برای مردم انزلی به ارمغان بیاوریم.

دست نشان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر در چند روز آینده تکلیف تیم مشخص شود چون اگر پول نباشد و تیم تقویت نشود من جواب هوادار را نمی توانم بدهم به پیراهن ملوان و مردم انزلی علاقه دارم و از مسئولین خواهش میکنم وضعیت ملوان را سر و سامان بدهند.

وی ادامه داد: ملوان تیم بزرگی است و به همین سادگی ملوان نشده است عشق و زندگی مردم انزلی ملوان است از همه مسئولین تقاضای کمک دارم در شهری که بندر ،گمرک ، شیلات و منطقه آزاد دارد و همه هم منابع مالی خوبی داشته باشند درست نیست که تیم فوتبالش اینگونه باشد این در شان شهر انزلی نیست امیدوارم که این مشکل ملوان را رفع کنند تا ما با کیفیت بهتری بازی کنیم.

دست نشان گفت: تعداد اندکی هوادار بی پروا داریم اگر بازیکنان ما را نترسانند و تهدید نکنند تیم ما توانایی صعود دارد شش بازی جلو بودیم ولی نتوانستیم حفظ نتیجه کنیم این مسئله تاکتیکی نیست همه می توانند زیر توپ بزنند بازیکنان ما از یک سری هواداری که فکر می کنند که خیلی عاشق هستند و تعصب دارند با بازیکنانی که با کمترین دریافتی در حال بازی هستند حمایت بکنند مطمئن باشید با جذب چند بازیکن ما حرف های زیادی برای گفتن داریم و می توانیم مدعی صعود هستیم.

وی در پایان گفت: انتظار ما از سردار باران چشمه نگاه ویژه به ملوان می باشد ملوان تیمی است که کل ایران دوستش دارند حداقل یک بازیکن خوب از تیم های پرسپولیس و ذوب آهن باید نصیب ملوان میشد و امیدوارم که سردار باران چشمه به فکر تیم خوب و مردمی و پرافتخار شمال ایران ملوان باشد این انتظار ما انتظار بی جایی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrwjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نجات دست نشان از لبه پرتگاه؛ بازگشت ملوان به لیگ با کام بک 10 نفره

زرد و قرمزهایی که به سود تیم دست‌نشان نیست
اختصاصی| عِرق به ملوان کار دست بازیکنان ندهد؛