تاریخ انتشار: 1396/03/02 11:16
کد خبر: 209082

تفاوت عمده پرسپولیس در عرض دو سال

2 سال پیش، پرسپولیس بحران زده درخشان لیگ قهرمانان را با برد مقابل لخویا آغاز کرد.
تفاوت عمده پرسپولیس در عرض دو سال

دوران مربیگری درخشان در پرسپولیس، تا پایان دور گروهی لیگ قهرمانان هم ادامه پیدا نکرد اما همان برد، امروز امید پرسپولیسی‌ها برای بازی فردا با لخویاست. جالب اینکه از ترکیب درخشان در آن مسابقه، فقط مهدی طارمی در ترکیب فردای پرسپولیس حضور خواهد داشت و 10 نفر دیگر، از این تیم جدا شده‌اند.

بنگر از فوتبال خداحافظی کرده، 8 نفر به تیم‌های دیگری پیوسته‌اند و هادی نوروزی، در اتفاقی تلخ از دنیا رفت. حتی روی نیمکت هم فقط علی علیپور، تنها بازیکن تعویضی پرسپولیس در آن مسابقه هنوز سرخپوش مانده و بقیه نیمکت نشینان، حالا در تیم‌های دیگری حضور دارند. تغییر کامل ترکیب پرسپولیس در این دو سال و فاصله دو بازی با لخویا، تحول پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ را نشان می‌دهد. مربی که تیم ناکام درخشان و دایی را تبدیل به یک تیم همیشه برنده کرده است.

شاید تنها نقطه قوت پرسپولیس دو سال قبل، همین بازی رفت با لخویا بود. بازی که سرخپوشان با نتیجه قاطع 3-0 حریف‌شان را شکست دادند و البته، در بازی برگشت با همین نتیجه شکست خوردند. پرسپولیس نسبت به دو سال قبل، تیم به مراتب بهتری دارد اما نبود تماشاگران، نقطه ضعف بزرگ آن‌ها نسبت به برد قبلی مقابل لخویاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jveak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی‌نیا بازی با لخویا را از دست می‌دهد