تاریخ انتشار: 1396/04/20 11:05
سرمربی جدید اکسین البرز مطرح کرد؛
کد خبر: 196934

لطیفی: مالکی همچون آبراموویچ نداریم/ بازیکنان لیگ برتری نیز مد نظر ما هستند

سرمربی جدید اکسین البرز گفت: از امروز به دنبال نفرات جدید هستیم تا تیم تقویت شود.
لطیفی: مالکی همچون آبراموویچ نداریم/ بازیکنان لیگ برتری نیز مد نظر ما هستند

 علی لطیفی سرمربی جدید اکسین البرز اظهار داشت: خداراشکر که مدیران باشگاه به من اعتماد کردند و من را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند. از یک لحاظ خیلی خوشحالم که مدیران این باشگاه دوباره به این تیم برگشتند و در تیمی مربی‌گری می‌کنم که از همه لحاظ بهترین باشگاه لیگ یک است.

وی در ادامه اظهار داشت: این را می‌دانم که خیلی دیر شروع کردیم با توجه به اینکه بازیکن‌های خوبی در تیم از سال گذشته حضور دارند، ما از امروز با مشورت با مدیران باشگاه نفرات جدیدی را جذب می‌کنیم تا نقاط ضعف تیم تقویت شود.

سرمربی جدید اکسین تاکید کرد: ما شرایط مالی نرمالی داریم اما این را باید بگویم که اینجا تنها باشگاهی در لیگ یک است که تمام قرارداد یک بازیکن را تا پایان فصل تسویه می‌کنند. ما مد نظرمان حتی بازیکنهای لیگ برتری هم هستند اما همه شرایط را باید بسنجیم تا یک تیم قدرتمند و خوبی را روانه مسابقات لیگ یک کنیم.

لطیفی در پایان گفت: این را باید بگویم که اینجا ایران است، هنوز باشگاه‌هایمان حرفه‌ای نشده فقط یک خواهشی دارم از مدیرانی که در بخش خصوص در ورزش فعالیت می‌کنند حمایت کنید، من و بازیکنانم از امروز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مدیران باشگاه اکسین البرز سربلند باشند، اینجا ما آبراموویچ نداریم که بخواهیم هرچقدر از جیبمان خرج کنیم از آن طرف به فکر سود و منفعت‌مان باشیم. امیدوارم مسئولین فوتبال ایران به فکر کسانی باشند که در بخش خصوصی در ورزش و فوتبال ایران فعالیت می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzdqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی لطیفی بر سر دوراهی اکسین-پاس
اختصاصی| البرز یا همدان؛