تاریخ انتشار: 1397/01/25 22:01
اختصاصی|
کد خبر: 152085

لیگ یک| حریفان نسبتا آسان برای خونه به خونه؛ اسکوچیچ یک استان را خوشحال می‌کند!

خونه به خونه برای لیگ برتری شدن، کار آسانتری نسبت به سایر مدعیان دارد.
لیگ یک| حریفان نسبتا آسان برای خونه به خونه؛ اسکوچیچ یک استان را خوشحال می‌کند!

 در شرایطی که کم کم به هفته های پایانی جام آزادگان نزدیک خواهیم شد یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر کشور تیم خونه به خونه بابل است که در جدول این رقابتها در رتبه سوم قرار دارد و یک امتیاز از تیم دوم جدول یعنی فجر فاصله دارد.

تیم خونه به خونه در سه بازی پیش روی خود با تیم های شهرداری ماهشهر، اکسین البرز و برق جدید فارس دیدار خواهد کرد و از روی کاغذ بنظر دیدارهای آسانی نسبت به سایر مدعیان برایشان خواهد بود.

تیم خونه به خونه از این سه بازی در دو بازی اش به عنوان میزبان خواهد بود و امیدوار است که با حضور پر شور هوادارانش بتواند دو بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و از این نظر شانس خوبی دارد تا کارش را برای صعود به لیگ برتر آسوده کند.

البته این نکته نیز شایان ذکر است که باشگاه خونه به خونه از زمان حضورش در لیگ یک، همواره تا هفته‌های پایانی مسابقات جزو بالانشینان لیگ بوده است و در هفته‌های پایانی به دلیل مسائل خاصی که در آن سال‌ها رخ داد و عدم نتیجه گیری در بازی‌های خانگی، آنها نتوانستند راهی لیگ برتر شوند. باتوجه به رایگان اعلام شدن دو بازی خانگی خونه به خونه، این انتظار می‌رود که بابلی‌ها با کسب نهایت امتیاز ممکن، گامی بلند برای صعود به لیگ برتر بردارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma66w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| ​اولین شکست اسکوچیچ با خونه به خونه در شهری پرخاطره!
اختصاصی|