تاریخ انتشار: 1395/11/04 20:59
بازیکن ملوان مطرح کرد؛
کد خبر: 233937

حسین قنبری: مقابل سپیدرود فقط به پیروزی فکر می کنیم

هفته بیستم رقابت‌های لیگ آزادگان با دربی گیلانی‌ها هفته جذابی را رقم خواهد زد.
حسین قنبری: مقابل سپیدرود فقط به پیروزی فکر می کنیم

حسین قنبری هافبک تیم فوتبال ملوان درباره دربی گیلان به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: برای بار دوم دربی گیلان را تجربه می‌کنیم. در بازی رفت هم همین حساسیت‌ها وجود داشت اما این بازی به نسبت بازی رفت سخت‌تر است چراکه دو تیم در جدول یکدیگر را تعقیب می‌کنند و به طبع این حساسیت را برای هواداران و بازیکنان دو تیم بیشتر می‌کند.

وی در ادامه افزود: این بازی جز مهمترین دیدارهای ماست و باید حتما از سد حریف بگذریم. ما در بازی رفت آنها را در ملوان شکست دادیم و حالا در خانه حریف آن هم با توجه به هواداران پرشور دو تیم بازی خواهیم کرد. اما این دیدار برای سپیدرودی‌ها مهمتر از ماست چراکه آنها هم از نظر امتیازی از ما پایین‌تر هستند و هم دیدار در شهر رشت برگزار می‌شود اگرچه مردم انزلی در کوچه و خیابان وقتی ما را می‌بینند از ما می‌‌خواهند که این بازی را ببریم چون آنها با مردم رشت کری دارند.  

او درباره اینکه چرا بیشتر بازی‌هایشان تنها با یک گل به پایان می‌رسد خاطرنشان کرد: بازی‌هایمان را خوب شروع می‌کنیم اما اینکه فقط یک گل به ثمر می‌رسانیم حاصل عدم تمرکزمان در ادامه بازی است که امیدوارم این مشکل را در ادامه بازی‌ها حل کنیم و بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم و باید از زحمت خط دفاع‌مان که در حفظ گل‌هایمان تاثیرگذار عمل می‌کنند و اجازه نفوذ به حریف را برای گلزنی نمی‌دهند تقدیر کرد.

قنبری در پایان درباره بازگشت ملوان به لیگ برتر می گوید: اگر اتفاق خاصی در ادامه رقابت ها رقم نخورد مطمئنا ملوان به لیگ برتر بازخواهد گشت. واقعا حق طرفداران پرشور انزلی چی حضور تیمشان در لیگ برتر است. آنها در سرما و گرما و در سخت ترین شرایط برای حمایت تیمشان به ورزشگاه می آیند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlrmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین قنبری: دوست داریم ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم