تاریخ انتشار: 1395/11/21 20:32
به بهانه رویداد قهرمانی کشتی آزاد جهان در کرمانشاه:
کد خبر: 230285

مربیان و کشتی‌گیران آمریکائی هم از جنس آن مردمند

مردم قهرمان‌پرور کرمانشاه بار دیگر خصلت‌های والای ذاتی خود یعنی پهلوان منشی و مهمان‌نوازی را برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.
مربیان و کشتی‌گیران آمریکائی هم از جنس آن مردمند

یادداشتی از دکتر لطف صفری: رویداد بزرگ برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان در کرمانشاه فرصت مغتنمی است که مردم شریف، قهرمان‌پرور و ورزش‌دوست کرمانشاه بار دیگر خصلت‌های والای ذاتی خود یعنی پهلوان منشی و مهمان‌نوازی را برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

مطمئناً مردم به خصوص دست‌اندرکاران این مسابقات در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد جهانی اهتمام می‌ورزند و سخاوتمندان ورزشکار و ورزش‌دوست کرمانشاهی نشان خواهند داد که در استقبال و پذیرائی و تشویق قهرمان میهمانشان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند شد.

اکنون که در پی تقاضای نخبگان علمی سیاسی و ورزشی کشورمان بخصوص اساتید فرهیخته دانشگاه‌ها و بعضی نمایندگان محترم مجلس و سر مربی اخلاقمدار کشتی کشور وزارت خارجه با نمایش لبخندی ملیح درمقابل چنگ و دندان همتای آمریکائیش ویزای ورود تیم ورزشی آمریکا را به کشور عزیزمان صادر کرده است.

 بخصوص اینکه شاهد تظاهرات میلیونی مردم آمریکا و بسیاری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی انسان دوست و فرهیخته این کشور در مخالفت و محکوم کردن دستورات ضد اسلامی و ضد ایرانی رئیس جمهور نژاد پرست آمریکا هستیم.

 که صد البته سرپرستان و مربیان و کشتی‌گیران آمریکائی هم از جنس آن مردمند.

 به یقین ایرانیان ارجمند بخصوص مردم با کرامت کرمانشاهان در استقبال و پذیرائی و تشویق آن‌ها به گونه‌ای عمل خواهند کرد که با خاطرات نیک ماندگار به کشور خود بر گردند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlvd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبی رئیس هیئت کشتی کرمانشاه شد

تکواندوکار  کرمانشاهی برنز کسب کرد
در رقابت‌های انتخابی آزاد تیم ملی دانشجویان کشور