تاریخ انتشار: 1396/02/14 15:19
آنها کلین شیت نمی کنند
کد خبر: 212961

معضل استقلال در دروازه هم چنان باقیست

در بازی رفت با همین سپاهان اصفهان بود که احساس شد دوران مهدی رحمتی در استقلال تمام شده و حسین حسینی برای طولانی‌مدت گلر اول آبی‌ها خواهد بود.
معضل استقلال در دروازه هم چنان باقیست
حسینی آن روز نسبتا خوب بازی کرد و بعد از مسابقه هم گفته شد رضایتنامه رحمتی حاضر است، اما روزگار بار دیگر چرخ خورد و با بهبود روابط رحمتی و منصوریان، کاپیتان دوباره به سنگر استقلال بازگشت. امروز در حالی فصل برای حسین حسینی تمام می‌شود که او انتظار داشت خیلی بیشتر از این حرف‌ها برای استقلال بازی کند. شایعاتی در مورد نارضایتی این گلر جوان از وضع فعلی‌اش در باشگاه به گوش می‌رسد و به این ترتیب بعید است فصل آینده شاهد ترکیب رحمتی- حسینی در استقلال باشیم.
 

رحمتی ضعیف‌تر از حسینی

حسین حسینی در این فصل در 8 مسابقه حراست از دروازه استقلال را بر عهده داشته که در مجموع 6 گل دریافت کرده است. این دروازه‌بان در مصاف با تیم‌های نفت تهران، ذوب‌آهن و فولاد (هر سه مسابقه در دور برگشت) کلین‌شیت کرده و در 5بازی دیگر 6 گل خورده است. به این ترتیب میانگین گل‌های دریافتی حسینی روی عدد «75صدم» می‌ایستد. این در حالی است که مهدی رحمتی تا کنون در 21بازی در ترکیب استقلال به میدان رفته و مجموعا 20گل دریافت کرده؛ یعنی به طور متوسط «95صدم» گل در هر بازی که طبعا از عملکرد حسینی ضعیف‌تر است.

 

بالاخره کلین‌شیت می‌کند؟

امروز استقلال در آخرین بازی لیگ شانزدهم باید به مصاف سپاهان اصفهان برود؛ یک بازی مهم که می‌تواند تکلیف نایب‌قهرمانی را مشخص کند. این در حالی است که مهدی رحمتی در سال96 هنوز کلین‌شیت نکرده و امروز در میانه‌های ماه دوم سال جدید بالاخره این فرصت را دارد که در یک بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvjbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرصت دوباره به رحمتی

تصمیم نهایی منصوریان برای سنگربانی دروازه استقلال