تاریخ انتشار: 1395/11/06 22:14
کد خبر: 233464

پیروزی یحیی مقابل خیبر در بازی پرحاشیه

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم اکسین البرز موفق شد دومین پیروزی خود را در چهارمین حضور خود روی نیمکت این تیم کسب کند.
پیروزی یحیی مقابل خیبر در بازی پرحاشیه

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته بیست و یکم مسابقات لیگ آزادگان پیگیری شد و در یکی از این دیدارها تیم اکسین البرز موفق شد در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان خود خیبر خرم آباد را با 2 گل از پیش رو بردارد. گل های این دیدار را عماد میرجوان و مجتبی شیری به ترتیب در دقایق 39 و 59 به ثمر رساندند تا یحیی گل محمدی دومین پیروزی خود را همراه با اکسین جشن بگیرد. تاکنون تیم اکسین 4 بار به رهبری یحیی گل محدی وارد زمین شده که 2 پیروزی و 2 تساوی حاصل کار او بوده است.

این دیدار شروع سریعی داشت و دو تیم در همان  15 دقیقه ابتدایی چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ها ایجاد کردند. در ادامه بازی در میانه میدان دنبال شد ولی اکسین در دقایق پایانی بازی را در دست گرفت و توانست روی سانتر احمد موسوی و ضربه میرجوان گل برتری را به ثمر برساند. نیمه دوم هم مجتبی شیری موفق شد روی پاس میرجوان با یک ضربه چیپ دروازه حریف خود را بازکند تا با 31 امتیاز با یک رتبه صعود در رده نهم قرار بگیرد و میرجوان که در میانه فصل از سپاهان به اکسین پیوست یکی از روزهای خوب خود را پشت سر بگذارد.

تیم خیبر خرم آباد هم که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد در این دیدار با پذیرش شکست 20 امتیازی باقی ماند تا به رتبه های پایینی جدول نزدیک تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po7wo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی اکسین-خیبر