تاریخ انتشار: 1401/12/18 16:33
کد خبر: 9516

امباپه: بایرن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده‌ است/ فعلاً به آینده حرفه‌ای‌ام فکر نمی‌کنم

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا گفت در حال حاضر تنها روی قهرمانی در لیگ یک فرانسه تمرکز دارد.
امباپه: بایرن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده‌ است/ فعلاً به آینده حرفه‌ای‌ام فکر نمی‌کنم

کیلیان امباپه در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) پاری‌سن‌ژرمن در خانه بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که باعث شد تا این تیم فرانسوی با قبول شکست 3 بر صفر در دو بازی رفت و برگشت از دور این رقابت‌ها کنار برود، گفت: بابت حذف از لیگ قهرمانان ناراحتیم، اما این اتفاقی است که افتاده و حالا باید آن را به دست فراموشی بسپاریم و روی مسابقات پیش روی خود تمرکز کنیم. بایرن ترکیب قدرتمندی دارد و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است. در مورد ما هم این حداکثر توان ماست. ما بابت حذف از این رقابت‌ها خودمان را نقد می‌کنیم و به زندگی روزمره خود در لوشامپیونه فرانسه بازمی‌گردیم.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که تا پایان ماه ژوئن 2025 تحت قرارداد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: من در حال حاضر به آینده حرفه‌ای‌ام فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که در حال حاضر برایم اهمیت دارد، به پایان بردن فصل با قهرمانی در لوشامپیونه است و پس از آن خواهیم دید که چه می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poaa3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز امباپه برای زلزله‌زدگان ترکیه (عکس)
ستاره پاری‌سن‌ژرمن کمپین تشکیل داد

شب خاص امباپه و حکیمی در آمریکا (عکس)
در جریان پیروزی صدرنشین NBA و کوین دورانت