تاریخ انتشار: 1398/01/14 22:00
کد خبر: 104740

پیش بازی پیکان - پرسپولیس؛ وقت امتیاز از دست دادن نیست؛ مدعیان دندان تیز کردند!

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران، دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی پیکان - پرسپولیس؛ وقت امتیاز از دست دادن نیست؛ مدعیان دندان تیز کردند!

دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پرسپولیس می خواهد همچنان در صدر جدول بماند اما پیکان نه خطر سقوط را احساس می کند و نه امید به صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارد.

پیکان تهران در 22 بازی گذشته 6 پیروزی، 7 تساوی و 9 شکست به دست آورده اند. آن ها 20 گل زده داشته اند و 24 گل نیز خورده اند. شاگردان فرکی با 25 امتیاز در رده دهم جدول جای دارند.

از نکات جالب این بازی می توان به تقابل مهدی شیری، کاپیتان سابق پیکان تهران که برای پرسپولیس بازی می کند، با هم تیمی های قدیمی اش اشاره کرد.

در آن سوی میدان شاگردان برانکو در نیم فصل دوم ابتدا با نتیجه 2 بر 0 پدیده را شکست دادند و پس از آن در اهواز با نتیجه 2 بر 1 مغلوب فولاد خوزستان شدند و پس از آن در تهران، استقلال خوزستان را با نتیجه 2 بر 0 شکست دادند و در هفته بعد برابر نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند. سرخ ها پس از آن با نتیجه 1 بر 0 صنعت نفت آبادان را شکست دادند و پس از آن باز هم متوقف شدند و این بار نساجی در قائمشهر با نتیجه 1-1 سرخ ها را متوقف کرد. بازیکنان پرسپولیس در بازی پیش از دربی نیز موفق شدند که سپیدرود را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهند و در نهایت دربی را با پیروزی 1 بر 0 به پایان رساندند.

شاگردان برانکو هم اکنون با 48 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند و در صورت پیروزی صدرنشینی خود را ادامه می دهند و در صورت تساوی و شکست با توجه به تفاضل گلی که دارند حتی می توانند تا رده سوم نیز سقوط کنند.

سرخ ها در 23 بازی اخیر 28 گل زده داشته اند و 10 گل نیز دریافت کرده اند.

داوران: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwnl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی:مقابل پرسپولیس یک بازی کاملا متفاوت را خواهیم داشت

کری خوانی مهاجم پیکان برای پرسپولیسی ها