تاریخ انتشار: 1402/04/05 15:00
کد خبر: 3788

معایب رابطه جنسی در صبح

معایب رابطه جنسی در صبح مشخص شد.
معایب رابطه جنسی در صبح

علی رغم این موضوع که بسیاری از افراد رابطه جنسی هنگام صبح را به عنوان بهترین زمان برای رابطه جنسی در نظر می‌گیرند، این زمان از روز نیز معایب خودش را دارد.

  1. اولین نکته‌ای که بسیاری از افراد را از رابطه جنسی در صبح منصرف می‌کند، ژولیدگی پس از بیدار شدن و بوی بد دهان است.
  2. به دلیل فاصله فیزیکی بسیار کمی که زوج‌ها هنگام برقراری رابطه جنسی دارند، ممکن است بوی بد دهان یکی از زوجین یا هر دو موجب آزردگی شود و رابطه جنسی را به کام آن‌ها تلخ کند.
  3. مولفه دومی که باعث می‌شود افراد، به‌ویژه خانم‌ها از رابطه جنسی در صبح صرف نظر کنند، زیبایی ظاهری و بهداشت فردی است. بسیاری از بانوان یا حتی آقایان به دلیل داشتن ترشحات ناحیه تناسلی باید لباس زیر خود را دائما و به‌ویژه بعد از بیدار شدن تعویض کنند و نمی‌توانند بلافاصله بعد از بیدار شدن به رابطه جنسی بپردازند.
  4. علاوه بر این، بسیاری از بانوان دوست دارند هنگام شروع رابطه جنسی ظاهر آراسته داشته باشند که این موضوع با رابطه جنسی پس از بیدار شدن از خواب تناقض دارد.
  5. چون بسیاری از افراد در این زمان از روز در ژولیده‌ترین حالت ممکن قرار دارند و باعث می‌شود اعتماد به نفس آن‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

همان‌طور که مشاهده کردید، هر کدام از زمان‌های روز می‌توانند معایب و مزایای خود را برای برقراری جنسی داشته باشند و نمی‌توان به‌طور صد در صد تعیین کرد که کدام یک بهترین زمان برای رابطه جنسی است.

به این منظور زوج‌ها باید با توجه به شرایط زندگی و شغلی خود با یکدیگر روی یک زمان خاص به تفاهم برسند که برای هر دو طرف امکان پذیر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pynl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فواید رابطه زناشویی هنگام صبح