تاریخ انتشار: 1395/07/03 10:58
کد خبر: 259688

بازی پالرمو- یوونتوس/ بانوی پیر بدنبال حفظ صدر

یوونتوس و پالرمو در دیدار هفته ششم سری آ ایتالیا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هشت دیدار گذشته این دو تیم، یوونتوس با پیروزی زمین بازی را ترک کرده است.
بازی پالرمو- یوونتوس/ بانوی پیر بدنبال حفظ صدر

  شاگردان  ماسیمیلیانو آلگری در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که غیر از باختی که مقابل اینتر میلان متحمل شدند، همه دیدارهای سری آ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند تا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار داشته باشند. اما در سوی مقابل پالرمو با ۲ مساوی، یک باخت و یک پیروزی در رده شانزدهم جدول ردی بندی سری آ قرار دارد.

در این دیدار که پائولو والری قضاوت آن را بر عهده خواهد داشت، احتمال دارد آلگری به برخی از بازیکنانش استراحت دهد تا در دیدار دوم یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، با ترکیبی شاداب به میدان برود، هرچند که بانوی پیر کلودیو مارکیسیو، پاتریس اورا و مهدی بن عطیه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، با این حساب احتمال دارد کوادو آساموا در پست دفاع چپ برای یووه به میدان برود تا فرصت استراحت بیشتری برای ساندرو فراهم شود.

از سوی مقابل پالرمویی که در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت هرچند که این تیم نیز مصدومان زیادی دارد. تمام امید پالرمو به مهاجم نوک خود، یعنی لیا نسترووسکی خواهد  بود که موفق شده است در دیدارهای گذشته این تیم، نقش مهمی ایفا کند، او که در فرم مناسبی به سر می برد، در ۱۰ دیدار گذشته اش برای پالرمو و تیم ملی کرواسی، موفق شده است ۱۱ گل را به ثمر برساند.

یووه ۳۰ دیدار از ۳۳ دیدار آخر خود در رقابت‌های سری آ ایتالیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است، همچنین بانوی پیر در ۸ دیدار آخری که مقابل پالرمو به میدان رفته است، در حالی موفق شده است در تمامی این  دیدارها به پیروزی برسد که حتی یک گل هم از این تیم دریافت نکرده است.

علاوه بر آن یووه در ۶ دیدار از ۷ دیدار اخر خود در سری آ موفق شده است حداقل دو بار دروازه حریفان خود را باز کند و تنها در دیدار مقابل اینتر موفق نشد این عملکرد خود را تکرار کند. آخرین باری که این دو تیم مقابل یکدیگر به تساوی رسیدند، مربوط به سال ۱۹۶۹ می‌شود، از آن دیدار تا به حال پالرمو موفق شده است ۴ دیدار را با برد پشت سر بگذارد.

از طرف مقابل، آخرین باری که پالرمو دو دیدار خانگی اول خود در سری آ را با باخت پشت سر گذاشته است نیز مربوط به سال ۱۹۶۹ می شود. همچنین این تیم هرگز در مسابقات سری آ، ۳ دیدار ابتدایی خانگی را با باخت پشت سر نگذاشته است.

 نکته جالب این است که پالرمو تنها تیمی است که در رقابت‌های سری آ موفق به گل زنی در خانه خودی نشده است.  از طرفی پالرمو در این فصل، پس از فیورنتینا کمترین تعداد شوت به سمت چهارچوب را داشته است(۳۸ شوت) و یووه با ۹۲ شوتی که روانه دروازه حریفان کرده است، از این حیث پس از رم در رده دوم قرار می‌گیرد. با این تفاسیر به نظر میرسد بازی با نتیجه ای غیر از نتیجه مساوی به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzzld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس ماتوئیدی را میخواهد